24.11.09

Først en halv time på den...

Jeg er her stadig - altså her på sofaen...
Overvejede om jeg skulle afsted, men de sidste vattotter er ikke faldet ud og nattekvalmen er der endnu, så ergo en dag mere hjemme.
Denne gang med Ældste også. Han er dog ikke syg, men skal lave en opgave, som de gerne må arbejde på hjemme og det er jo hans stikord!

Nu må vi så se, om jeg får et allergisk anfald af ham. Han kan nemlig fylde vildt og ikke rigtig forstå, at vi andre også gerne vil noget også.

Tirsdagen er skudt i gang!

3 kommentarer:

  1. Håber der bliver ålads til jer begge :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring, Kari.
    Kan du ikke putte vattotterne fra næsen om i ørene?

    SvarSlet
  3. Losarinas mor - Han er på vej ud af døren, så om lidt...
    ___

    Kisser - Tak :0)
    Rigtig god ide!! Jeg må se om jeg kan omrokere ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺