25.11.09

At være eller ikke blive...

Puh ha, det er godt nok hårdt at være syg i dette hjem.

Når jeg er hjemme, syg, kan jeg godt lide, at der er ro omkring mig. Dvs TV og radio kan godt køre, for jeg slukker bare, når det bliver for meget.

Det er lidt svære med familiemedlemmer. Ingen af mine er født med den dersens ON/OFF knap.

Mandag kom Gemalen hjem lidt over 12, for der havde han fri. Han er en stille mand, men han pusler rundt og det kan virke forstyrrende, syntes jeg.

Tirsdag arbejdede Ældste hjemme og det er ret forstyrrende. Han var væk ca ½ times tid, men der var Gemalen så kommet hjem...

Så i dag ville jeg lige tage den der for-at-være-sikker dag, i ro og fred. Gemalen først hjemme omkring 14.30 og Ældste skulle møde sent og så skal han nok være sammen med vennerne.
Men nej, Gemalen står her 11.15 med ondt i halsen, kulde/varme skift og træt.

Så nu sover han på sofaen og jeg prøver at komme mig helt + alt det huslige der har ligget fra de sidste par dage.

God jeg skal på job i morgen! ;0)

10 kommentarer:

  1. :-)
    Det kan være udfordrende at være en familie :-)

    SvarSlet
  2. Lyder helt velkendt for mig ;o)

    SvarSlet
  3. Det er da ikke helt nemt at få slappet af hjemme hos dig. Håber du er frisk igen.

    SvarSlet
  4. Pyha, det bliver måske ligefrem en lettelse at komme på job ;-)

    SvarSlet
  5. Losarinas mor - Det kan det rigtig meget :0)
    ___

    Mette - Ja, det vil jeg gerne tro ;0)
    ___

    Anette - Næh, men om 15 år, er der nok kun gemalen og mig tilbage og så...
    Jeg er frisk nok til at tage på job i morgen!
    ___

    Ja, jeg glæder mig, for i morgen er det Gemalen der er hjemme sammen med Ældste ;0)

    SvarSlet
  6. Nej det er IKKE let at være mor OG syg. Det er som om man ikke kan få lov at være det på samme måde som resten af familien ik.. Dengang Josefine var helt lille baby fik jeg en grim bihulebetændelse der gjorde satans ondt. Excuze my french.. Men ku jeg få lov at holde sengen og varmen. Næh nej, for husbond kunne ikke overskue både at arbejde og være far!

    Sådan er der så meget, men jeg ønsker dig god bedring og sender varme knus
    Henriette ;)

    SvarSlet
  7. Henriette - Tak :0)

    Desværre tror jeg vi er en lille smule skyld selv, for vi har sikkert hoppet for meget for dem og så glemmer de at vi ikke altid er 100% os selv.
    Jeg skal på arbejde om lidt og så er det far og bror der skal servicere Yngste og jeg er her ikke og frøkenen er i skole.

    Nej hvor skal jeg slappe af i hele 8 timer ;0)

    Mange knus fra mig til dig!

    SvarSlet
  8. Puha, det er lige før, man kan blive mere syg at være derhjemme...? Men håber da, du også har fået tid til at ligge helt stille under dynen. Knus.

    SvarSlet
  9. Ja, job kan næsten være en befrielse nogle gange :-) God bedring til jer.

    KH Gittemay

    SvarSlet
  10. Sussie - Næh, dynen lå jeg nu ikke under. Jeg generede istedet for gemalen med en larmende symaskine...
    Og i dag har jeg været på job!
    ___

    Gittemay - Der bliver hevet i en på en anden måde.
    Og tak skal du have :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺