3.10.09

Regn regn kageregn

Alle har skrevet om det i dag og jeg vil bare konkludere, at det regner i store dele af Danmark.
HAR været ude i det og kommer det ikke mere i dag!!

Nej, sådan et vejr kræver noget et eller andet og efter som jeg elsker kage, ja så er der ved at blive bagt her i huset.

I ovnen står et bananbrød.



Foto af brød i ovnen

Bagte et for et års tid siden og det var rigtig godt. Desværre forlage jeg opskriften. Har siden drømt om det og i dag ledte jeg så. Fandt ikke opskriften, men fandt på nettet nogle der ligenede det, jeg var faldet for og nu er det ene i ovnen. Tror dog ikke, det var det jeg lavede dengang, men nu prøver jeg.

Bagefter skal der også laves nogle muffins, til de bananbange. Helt almindelige med hakket chokolade. Bager sjældent muffins, så jeg finder opskrift hver gang, så ergo er det en prøve hver gang.



Nu vil jeg se lidt Colombo. Gider ikke rigtig andet i dag.

6 kommentarer:

  1. Vejret er ikke til det helt vilde udendørs i dag.Ønsker dig en god lørdag aften.

    SvarSlet
  2. Dagen idag ligefrem indbyder til at lave noget indendørs :-). Og dit bageri er da et vildt godt bud...bananbrød, mums :-)
    Rigtig god lørdag til dig.

    KH Gittemay

    SvarSlet
  3. Uhm, jeg kan dufte dit bananbrød helt til Asserbo, Kari, men nu har I sikkert spist det hele ;-)

    SvarSlet
  4. Rigtig god ide med alternativ til de bananforskrækede :-)

    Rigtig god søndag.

    Knus

    SvarSlet
  5. Anette - ja igår var vejret stygt. Specielt i aftes, hvor regnen stod direkte ind på ruderne.
    Nu er det heldigvis stilnet af.

    God søndag til dig.
    ___

    Gittemay - Ja igår var man kun ude, hvis det var "livsnødvendigt".
    Bananbrødet blev ok, men ikke et stort hit. Jeg forsøger mig videre en ande dag.

    God søndag, Gittemay.
    ___

    Losarinas mor - Håber du har overlevet eller fået fat i noget kage ;^)
    ___

    Madame - Det dufter rigtig godt,men jeg er desværre alene om at spise det. Så nu kommer det i fryseren i skiver, så kan jeg tage det op, når jeg får lyst.
    ___

    Fru E - Ja der er jo en med bananfobi her og da Gemalen sagde at der var banan i muffinsene, ja så ville han slet ikke smage!!
    Så meget for hensyn :)

    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺