19.10.09

Out of order



I dag blev så en hjemmedag. Vågnede med ondt bag øjnene, smerter i nakken og ondt i lænden. Ja, jeg var 100% sikker på at jeg havde en krop og at den skulle holdes i ro.

Og det er den så blevet hele dagen. Jeg har så til gengæld set lidt TV. Der var Rachel Ray, da jeg havde afleveret yngste, så lidt Frilandshave. Efter lidt hvile sendte de så Sex and the City: The Movie. Jeg kan ikke se TV3 og har derfor aldrig set serien, så filmen måtte ses. Og den var jo faktisk sjov og også en anelse sukkersød, men da helt fin når man er syg ;)

Jeg føler mig ikke helt helt ovenpå, så dagen i morgen, bliver også brugt på at slappe af og nyde roen inden familien er samlet igen.

Men først skal der soves







Gad vide om der kommer en god film i morgen ...

10 kommentarer:

  1. God ide´at tage en ekstra dag hjemme så du kan blive helt frisk igen.Rigtig god bedring.

    SvarSlet
  2. Anette - Tak. Ja når jeg nu har ringet mig syg, så kan jeg lige så godt tage tirsdag med og blive frisk.

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring, Kari, men det lyder heldigvis som om, du også har kunnet hygge dig.

    SvarSlet
  4. Kære Kari. Rigtig god bedring. Det er vist fornuftigt at du lige tage lidt var på dig selv.

    Mange hilsener og knus
    Henriette ;)

    SvarSlet
  5. Madame - Tak.
    Ja jeg er rigtig god til at hygge med mig selv. Det må være et levn fra min barndom som enebarn ;)
    ___

    Henriette - Tak.
    Ja det er en ting jeg ikke er så god til.
    Knus Kari

    SvarSlet
  6. Rigtig god bedring og nyd det1 - når det nu er sådan, kan man ligeså godt få det bedste ud af det :-)

    SvarSlet
  7. Håber du har det bedre i dag,og får nyt en god film, inden familien kommer hjem.

    SvarSlet
  8. God bedring til dig :-).
    Du har da gjort det eneste rigtige - nemlig lyttet til kroppen.

    KH Gittemay

    SvarSlet
  9. God bedring, håber du snart er rask igen. Tag nu den tid du skal bruge.

    Kram

    SvarSlet
  10. Losarinas mor - Tak og ja, jeg må udnytte hvert øjeblik.
    ___

    Kom så i gang - Jo tak jeg føler mig mere frisk. Sidder godt nok her med Gemalen, der fik en 5-timers (fri før tid), men jeg overlever :)
    ___

    Gittemay - Tak. Ja jeg syntes jeg fortjener det.

    KH
    ___

    Fru E - Tak og jeg er på rettet vej.
    Kram

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺