15.10.09

KOKSGRÅ

Jeg blevet tagget og det er hende her (I ved hende med + een mere).

Jeg skal finde 7 ting i mit hjem som er KOKSGRÅ.

Og det var strak værre, for Kokgrå er ikke lige en farve jeg vader rundt i. Men med lidt "jeg låner lige og mon ikke det tangere koksgrå" har jeg fundet noget, man (med lidt smil på læben) kan betegnes som koksgrå.



Gemalens efterårshue. Den der dækker den bare plet ;)


En af hans deo'er har den rigtige farve.


Der er koksgråt i det tørklæde, jeg lige har strikket til ham.


Min lille lanterne på havebordet.


Min uundværlige rygsæk, når der skal slæbes meget.


Sodavandsflasken er (næsten) koksgrå i enderne.


Når maden skal vendes, gøres det tit med noget koksgråt.

Så fandt jeg alligevel 7 ting med farven. Jeg er glad for at det ikke var mere!!
Men mon ikke jeg kan finde 3, der ikke har været heldige endnu at endevende deres hjem for ting i en helt bestemt farve.

Lad mig se.... Farven skal være LILLA
Fru E, Gitte & Kammertonen, vil I lege med?

8 kommentarer:

  1. Aj Kari, det er da bestemt helt kokset for dig.. Hihi;)

    Hmm ja ok, kikset kokset joke, men jeg syntes faktisk at du klarede udfordringen til UG med kryds og slange. Især det strikkede halstørklæde kan jeg rigtigt godt lide.

    Knus Heniette:)

    SvarSlet
  2. Tak Henriette. Jeg havde også hjælp fra de fleste i familien, for koks er ikke en stangfarve her ;)

    Knus

    SvarSlet
  3. Uh, koksgrå ville jeg også have haft svært ved - men lilla burde jeg kunne klare :o)
    Jeg vil gerne lege med, skal bare lige have lidt betænkningstid...

    SvarSlet
  4. Annette - Velkommen forbi :0)
    Det lyder dejligt at du vil være med.

    SvarSlet
  5. Det er jo dernede af, jeg bor:-)))) Jeg var ved Møns Klint med ungerne i mandags - skøn tur. Det stormede og der var mega høje bølger, så det var vist mere spændende end at samle sten, fossiler mm. Men vi bor jo også tæt på, så turen går ofte derned. Jeg kunne jo gå en hel dag på stranden og lede efter "ting og sager". Håber jeres oplevelse var god.

    SvarSlet
  6. Øhhh har vist skrevet under det forkerte indlæg - kan se, at jeg så er valgt til at skrive nogle ting med farven lilla fra mit liv - skal nok gøre det - er bare lidt langsom til sådan noget:-)))) Er lidt flyvsk....men men vil godt være med. Skal bare lige...... (ligesom i Alfons Åberg-bogen....skal bare lige....)

    SvarSlet
  7. Fru E - Set og besvaret ;)
    ___

    Gitte - Ja, men det gør ikke noget :)
    Da jeg så skiltningen mod din by, måtte jeg lige brilliere over for familien "Der kender jeg en der bor. En af dem jeg blogger med".

    Vi havde også fint vejr, men det blæste også 7 pelikaner i går lørdag. Vi blev dog oppe på klinten, da vores lille gut på 3 ikke har helt de benmuskler til alle de trin. Men det er også OK, for så må vi jo bare tage der ned igen, når han er blevet lidt større!

    Og ang. legen, så er du bare på med noget lilla, når du har tid :)

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺