23.10.09

Friday...

...Thank God it's Friday!

Jeg har glædet mig til den. Der sker ikke noget særligt denne weekend, men den er en hel time længere og det er jo en god ting :)

Sad lige og tænkte på, at hvis man nu føder natten til søndag efter kl. 03.00, ja så kommer der til at stå en time før på papirene. For dem der går op i astrologi og skal have lagt horoskop, Hvad tid gælder så...

Men lige nu er klokken lidt over 20.30 og vi ser finalen i Talent. Vi plejer ikke at se det, men det er nu finalen og den vil vi gerne opleve. På søndag kan vi så se Vild med dans. Intet mistet.

Hav en rigtig god fredag aften. Jeg vil hygge mig med lidt håndarbejde :)

2 kommentarer:

  1. I astrologi tager man højde for det ved at trække 1 time fra - så der er ingen 'slinger i valsen' dér :-))).
    God...lørdag til dig :-)))

    KH Gittemay

    SvarSlet
  2. Gittemay -Tak for oplysningen :)
    Og god lørdag til dig !

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺