25.9.09

Weekend

Weekenden er startet for nogle af os her i huset.
Børnehaven holder lukkedag og så står den på en fridag for mig :O)

Vi skal hygge skal vi. Planen for i dag er nok lidt revideret, for Yngste har reddet sige en gang grim hoste som i falsk strubehoste, dog uden at han er syg af det. Han har bare ondt i halsen og larmer ved host.

Men når man er syg, så skal man have varm cacao og boller og lagkage, hvis han fik lov at vælge, men det gør han altså ikke. Bollerne skal han nok få, for det var en af hyggepunkterne for i dag.

Men først skal de store vippes ud...

6 kommentarer:

  1. Siger som Losarinas mor, må han ikke få lagkage? Kom nu ;o))

    God bedring med ham og dejlig weekend til dig og familien.

    Knus

    Ps. hvis jeg kører nu kan jeg så nå det inden boller og kakao er væk?

    SvarSlet
  2. Losarinas mor - Jo, han må godt få lagkage, men jeg tror, en helt almindelig kage kan bruges.
    Vi har været og holdt en masse fødselsdage hvor lagkage er blevet nævnt sammen med boller. Så for ham hører boller og lagkage sammen.

    SvarSlet
  3. Fru E - Kunne selvfølgelig hive et stykke op af fryseren. Vi har fra vi holdt førselsdag sidst.

    Du kan sagtens nå det, for der er nok først boller og cacao ved 14 tiden.

    Knus og god weekend til dig :^)

    SvarSlet
  4. Rigtig god weekend og god bedring med din søn, Kari! Syge drenge skal have masser af lagkage for at blive raske ;O)

    SvarSlet
  5. Madame - Jeg tror, Yngste vil elske dig, for den udtalelse!
    Vi har lavet romkugler istedet for og dem accepterede han :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺