26.9.09

Sy bag smag

Så er lørdagen kommet. Ikke at den er dedikeret til noget specielt stort. Frøkenen skal have hjælp til at sy et par haremsbukser, vi købte stof til for en måneds tid siden.
Så er det bare om symaskinen er samarbejdsvillig...

I dag skal vi også have de boller, som var på programmet i går (Så godt du ikke kørte her over, Fru E ;)).
Alt blev lidt forskudt, da jeg lige endnu en gang skulle afmelde et blad, jeg abonnerede på, men som er nedlagt og hvor jeg ikke vil have et andet blad til gengæld.

Det eneste jeg fik lavet var romkugler, altså dem af kagesmulder, marmelade og div smagstilsætninger.



Om lidt starter formiddagen. Rigtig god lørdag til jer :^)

9 kommentarer:

  1. Kære Kari
    Sig mig.. du tager da vist forskud på julen med de kugler der hva.. :)

    Jeg syntes det lyder som nogle hyggelige planer du/i har og jeg siger god fornøjelse med dem.

    Kærlig hilsen Henriette ;)

    SvarSlet
  2. Det lyder som en rigtig dejlig Lørdag :-)

    SvarSlet
  3. Kære Henriette,
    Nej jeg har ikke taget forskud på julen :)
    Det er nemlig dem af kage, i stil med dem du køber hos bageren.
    Dem til jul er havregrynskugler og dem skal jeg hygge mig med til den tid.

    KH Kari
    ___

    Losarinas mor - Det bliver det! :)

    SvarSlet
  4. De ser da bare for gode ud, de kugler :-))).
    Og det lyder som om, du lægger an til en super dejlig lørdag.

    KH Gittemay

    SvarSlet
  5. Gittemay - Det er de også, måske en anelse søde, men det kan er rettes op på når jeg forsøger mig ud i en portion igen en gang med tiden.

    Nu er det ved at være spisetid og så skal der jo ses MGP siger frøkenen ;)

    KH Kari

    SvarSlet
  6. Det blad har jeg også "grædt" over skulle slutte, det er da noget sært noget at tilbyde det andet/andre - der er kæmpeforskel, synes jeg.
    ha en go aften - hils frøkenen

    SvarSlet
  7. Lavendel - Ja, det er rigtig øv! Og jeg er overhovedet ikke til Ingelises. Men nu er abonnementet lukket og der skulle snart være lidt penge på kontoen.

    SvarSlet
  8. Både boller og romkugler lyder skønne. Hvordan laver man disse romkugler?

    God weekend søde :o)

    SvarSlet
  9. Fru E - Romkuglerne er lavet af sandkage (havde noget mislykket i fryseren), hindbærmarmelade, flormelis, romessens, smeltet chokolade og ristede hakkede hasselnøddet.
    Jeg skal lige have justeret lidt i opskriften, for den manglede noget, syntes jeg. Frøkenen ved dog at hun skal have romkugler med næste gang hun skal have kage med til klassens time.

    Tak og god søndag til dig :)
    Knus

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺