11.9.09

Så er der den med hoved og ben...

I ved den med "hvad man ikke har i hovedet, må man have i benene!".

I går var vi ude og købe gave til den 8 års fødselsdag vi skal til i morgen. Jeg havde lovet Ældste, at købe gave fra ham til kærestens storesøster, som han skal til fødselsdag hos i morgen. Men vel hjemme, havde jeg lige svedt den gave ud. Så når jeg fik fri i dag, skulle den købes. Altså, hvad man ikke har i hovedet...

Her til morgen kl. 04.30, efter Yngste var kommet ind et par timer før (og ja han er begyndt at sove lidt i sin egen seng), blev jeg vækket at en lyd, I ved den der nu-knækker-jeg-mig. Det var Yngste, men heldigvis kun slim han skulle af med.

Det er så alligevel blevet til en barn syg dag, han var meget varm da vi skulle op og kl. 9 havde han feber.

Men den gave skulle altså købes, så op på cyklen med os og afsted. Vejret er ualmindeligt skønt og Yngste havde rigtig godt af den friske luft. Han er livet lidt op og spiller lige nu Morten skildpadde på den store PC.

Jeg selv er blevet af med den der sandpapirfølelse i halsen, men næsten løber. Men med en weekend, som jo egentlig er begyndt, så er det da lyst ud :^)

Så nu håber jeg bare alle har det godt her i de sidste sommerlige dage i et begyndende efterår.

2 kommentarer:

  1. En dag hjemme hos mor er nu god nok når man er lidt sløj. God bedring med ham.

    Dejligt at du har det bedre selv.

    Knus og god weekend.

    SvarSlet
  2. Fru E - Ja, hvem kan ikke godt bruge det.
    Tak, håber det er bedre i morgen.
    Og jo tak, der er ikke plads til at være syg, når ens barn agere varmepude og er pylret.

    God weekend til dig.
    Kram

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺