21.9.09

Nu med billed på Fast læser :)

Jeg har jo været vild irreteret over, at jeg, når jeg så mig selv som fast læser, ikke havde et billed, men var en "blå mand".

Så irreteret, at jeg, da jeg kom hjem i dag, bare måtte have et billed på som alle andre!
Nu havde jeg så lige to, jeg gerne vil være fast læser på og den ene er også Blogger, så jeg læste lidt (der hvor jeg skulle have læst for længst!) og så forsøgte jeg mig ud i synlig Fast læser.
Og wupti! Nu er jeg en fast synlig læser :^)

Jeg sender en tak til Lavendel og Laura, som prøvede at guide mig, sidst jeg ytrede mig om problemet her på bloggen

Nu skal jeg så bare lige finde ud af, hvordan jeg får et link på til min blog...

Update - Så er der også link på! Nu er jeg ikke længere IT analfabet, men bare IT alfabet ;)

15 kommentarer:

  1. Så er jeg også fast læser hos dig :P Det var jeg nu i forvejen :P Skønt når tingene lykkes :P

    SvarSlet
  2. Jeg har været fast læser hos dig længe, både på din Blogger og Wordpress, men som "Blå mand", meget anomymt.
    MEN nu er jeg synliggg :^D

    SvarSlet
  3. Dejligt at den blå mand er væk,det er så skønt når man får det til at virke

    SvarSlet
  4. Så skulle jeg også være synlig, men ikke gjort på samme måde...tror jeg i hvert fald ikke :-)

    SvarSlet
  5. Pernille - Ja for mig er det altså bare, så armene ikke kan komme ned igen :^)
    ___

    Fru E - Du er synlig :^)
    Måden er jo ligegyldig, bare et at vi fandt ud af det.

    SvarSlet
  6. Uh hvor sådan noget kan drille. Ren optur, når det endelig lykkes. Nu kan jeg 'se' dig hos mig :-)))). Ingen blå mænd der.

    KH Gittemay

    SvarSlet
  7. Jamen det var da godt - må fluks se at kigge på dig!

    SvarSlet
  8. Det er så nemt så nemt - bagefter, men før!!!!

    SvarSlet
  9. Dejligt med en synlig Kari med eget billede - det var flot, du klarede det ;O)

    SvarSlet
  10. Sikke du kan ! - Bravo :-)
    ( Jeg er selv en it analfabet)

    SvarSlet
  11. Gittemay - Drille er ikke ordet!! Men i går gik der en et eller andet op for mig og pling så var den der.
    Gamle hunde kan jo lære nye tricks ;^)
    ___

    Lavendel - Håber ikke du blev skuffet, men lige nu er jeg bare en kærlig englebasse. Et rigtigt menneskebilled kommer måske snart. skal bare finde et der ikke skræmmer jer væk :)
    ___

    Laura - alt er let når man ved hvad man skal gøre og det var jo lige ud af landevejen. Men det fandt jeg jo først ud af igår...
    Hils og sig tak til Stine for hjælpen.
    ___

    Madame - Ja,nu er der basis for et portræt. Skal bare lige finde et...
    ___

    Losarinas mor - Ja ikk' :)
    Øvelse gør mester!

    SvarSlet
  12. He he ... det lyder til, at du blev en del udfordret ;-). Stort, at set lykkedes!

    Men ... hvad er der blevet af billederne af dine faste læsere?

    SvarSlet
  13. Bente - Jo det var en udfordring!Men er man ihærdig nok, så lykkdes det!

    Så kommer næste store udfordring, for ja, hvor er mine faste læsere henne? De er vel blevet trætte af mig og har meldt sig ud igen ;)

    Det må jeg lige se på...

    SvarSlet
  14. At vores faste læsere er væk, er vist et problem hos blogger og ikke på vores egne blogs...men dejligt er det at få sat billede på :-)

    SvarSlet
  15. Anne - Tak Anne, så vil jeg ikke gøre mere ved det nu. Pyhh - hvilken lettelse :)
    Så kan jeg koncentrerer mig om at få taget et billed og få sat på, så jeg bliver genkendelig når engang vores "Faste læsere" vender tilbage!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺