26.9.09

MGP er for børn. Jeg er vist for gammel til den slags musik.
Sidder med den bærbar og lytter til musik på Youtube. Er nu mere til Yazoo, Sam Brown og Grace Jones.

Om lidt kommer der Barnaby og det er for mig. Lidt engelsk krimi til strikketøjet, mord, lidt blod og ingen eksploderende biler.

Der skal lige laves en kande the mere inden da, og så skal jeg lige finde ud af, om jeg vil lave lidt æblekage med rasp, flødeskum og gele.
Fik kogt 2,5 kg æblegrød af de nedfaldsæbler, der lå og ventede under træet. Så nu er der til æblekage og den gode cholo-æblekage...


9x 200g + skål med 600 g

Nu er der kun små 15 min til krimi, så jeg er smuttet.
God aften og nat ;)

5 kommentarer:

  1. Uhm, hvor ser det lækkert ud med æblegrøden. du har kogt! Jeg synes, det er en rigtig god idé - fryser du det ned?

    Rigtig god søndag til dig!

    SvarSlet
  2. Enig. Jeg sad også og gjorde yngste selskab i sofaen. Men som dig havde jeg også den bærbare i skødet.
    Inspireret af dig tror jeg, at søndagen skal bruges til at samle nedfalds æbler og koge mos.
    God søndag til dig.

    SvarSlet
  3. Madame - Ja jeg fryser bøtterne. Så behøver jeg ikke tænke på konserveringsmiddel.

    Rogtog god søndag til dig, Madame!
    ___

    Oline - Frøkenen slugte det med hud og hår, så vi andre overleve de par timer, men ikke uden selskab af teknilogien.
    Æblegrød er rart at have i fryseren, så er der altid til et eller andet sødt.
    rigtig god weekend til dig, Oline.

    SvarSlet
  4. Det ser da lækkert ud...
    Har det som dig med MGP...pyh ha og godt, at det slutter igen, så vi kan komme til det væsentlige: Barnaby :-))).
    God søndag til dig.

    KH Gittemay

    SvarSlet
  5. Gittemay - Det smagte skønt :)
    Ja og for en gang skyld var de ikke forsinkede, men 5 min foran!

    God aften til dig.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺