11.9.09

Farver og inspiration

Sidder her og ser på min lille sølle søn, som tager en middagslur for 2. gang i dag (så rask er han ikke, for han sover ikke til middag mere).

Har lige lavet noget fornuftigt (vasket op) og hviler mig inden næste fornuftige gerning (tøjvask).

Men indimellem har jeg læst blogs og studeret billeder i sidebjælken hos nogle af dem jeg er fastlæser på.

Der findes en blog, som er vildt inspirerende (fandt jeg ud af i dag) for dem der hækler og sikkert alle andre hæklere end mig, kender til hende s blog.

Men Lucy's blog er et væld af farver, mønstre og inspiration. Tjek hendes blog her!  Find Crocket inder kategorier og ... bliv inspireret!

7 kommentarer:

  1. Der er ikke noget så sølle som syge børn- god bedring :-)

    SvarSlet
  2. Farvestrålende side du har fundet. Virkelig flot.

    Håber snart at både du og mindstemanden er på højkant igen.

    Kram

    SvarSlet
  3. Losarinas Mor - Tak.
    Nej de bliver så små og sarte.
    ___

    Fru E - Ja, ville ønske jeg havde oceaner af garn i oceaner af farver, så der kan hælkes.

    På sygesiden går det fremad :)
    Kram

    SvarSlet
  4. Rigtig god bedring med din søn, Kari! Og ha' en dejlig solskinslørdag :-)

    SvarSlet
  5. Jeg kender hende godt og hun er fabelagtig. Men se så også hende hersens side..
    http://doyoumindifiknit.typepad.com/do_you_mind_if_i_knit/

    Jeg kan slet ikke rumme den kreativitet og billedsans hun lægger for dagen :-)

    Jeg ønsker sønnike god bedring og god weekend.

    Knus Henriette

    SvarSlet
  6. God bedring med din lille søn.
    Lucy er så fantastisk. Man kan slet ikke undgå at blive glad, når man kigger på hendes side :-))

    KH Gittemay

    SvarSlet
  7. Madame - Tak, han er i fuld vigør igen og parart til Spilopperne (som hans stue heddder).
    God aften til dig :^)
    ___

    Henriette - Tak for linket. Hvilken side!! Utroligt at nogen kan være så kreative.

    Sønnike er sig selv igen og parart til mandag i institutionen.

    Knus
    ___

    Gittemay - Velkommen til :^)
    Hun er fantatisk og hendes farvesans er helt i øjet :^)

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺