24.9.09

Date

Har jeg ikke været på...
Dette indlæg handler om deodorantserien Date.
Sidst jeg var nede og købe ind, tog jeg en brochure med hjem, med de nye dufte i serien Date.



De 4 nye deodoranter hedder Dangerously Delicious, Absolute Attraction, Truly Treasured og Everyday Escape.

Dengang i 80'erne brugte jeg også Date deodoranter. Dengang hed de sådan noget som Jessica og Pamela. Det var de to dufte jeg kunne li'.

Meget er sket på de 30 år, Date har eksisteret. Næsten bare det at den har overlevet i 30 år, må siges at være flot. På Date's hjemmeside (for det har den deodorant), kan man læse Date's livshistorie ;)

Jeg mindes også, at jeg brugte Impuls doedorant, den der hed Midtnight. Men den har jeg så ikke set i rigtig mange mange år.

Det var så en tur tilbage ad memory lane...

2 kommentarer:

  1. Jeg kunne ikke huske Date før jeg fik klikket på dit link. Jeg tror da også jeg brugte date som teenager i 80´erne :P Impuls tror jeg da også jeg havde indimellem. Og en forfærdelig hårvoks/hårgele lyserød eller lilla og mit hår var helt vildt stift resten af dagen :P

    SvarSlet
  2. Anette - Ja, de farvede geleer husker jeg godt. Den fandtes også i grøn ;)

    Ja det var tider hihi.

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺