10.8.09

Ynkelig, et skravl, utilpas, elendig

Det er de synonymer der passer på mig.

Fredagens nys og snot, er ved at være nede i et niveau, hvor man kan leve med det.
Men er overtaget af en spændingshovedpine, er sendte mig hjem fra arbejde idag, lige efter frokost.

Den var svagt mærkbar i weekenden, men her til morgen var det ok. Cykelturen til jobbet gav lidt trækken, men efter en times tid, måtte jeg i receptionen for at tigge et par hovedpinepiller, som hjalp helt til frokost, hvor jeg igen var klar over, at jeg ikke havde røv i begge ender.

Jeg har sovet 3 timer (sammen med 2 kodymagnyl) efter jeg kom hjem og det har taget hovedpinen, men mindste bevægelse og en advarsel sendet afsted i min krop.

Jeg holder lige lav profil de næste dage. Må altså oven på igen. Skal nemlig flytte kontor i denne uge, men ved ikke hvilken dag, så jeg kan ikke være væk for meget.

Jeg har brugt lidt tid i eftermiddag på at hyggelæse blogs, og hvor bliver jeg glad, for at læse hos jer. Glade beretninger om sommerferier, glæden over jeres haver, anedoter fra hverdagen, livets spørgsmål og inspirationen i form at jeres nyeste/næste håndarbejde.
Hvor er blogverdenen dog et rart sted :0D

9 kommentarer:

  1. Åhh sødeste du. Håber snart at du er ovenpå igen, helt uden snot og hovedpine. Tag dig nu tid til, at komme dig - dit nye kontor skal nå stå der senere også.

    Mange god-bedrings-kram sendt til dig.

    Knus

    SvarSlet
  2. God bedring...jeg måtte også til tælling i dag...ingen arbejde i sidste uge, tænkte at jeg var helt klar i dag...op på cyklen og afsted...var på arbejde fra 9.00 - 9.15 så måtte jeg returnere..øv...
    Jeg håber du kommer let igennem det her forkølelse og hvad du eller har hevet til dig.

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring, Kari, øv sikke noget ... Og du som skal være frisk og flytte kontor. Men jeg håber, du kan nå at være rask inden da.

    SvarSlet
  4. Det gør du da rigtigt godt, kunne du ikke finde på noget bedre? Snarlig god bedring ønskes du af Lotus :-)

    SvarSlet
  5. Hvordan går det med dig i dag Kari? Tænker på dig.

    Ps. håber vi snart ses.....KRAM

    SvarSlet
  6. Fru E - Tak for din interesse.
    Jeg tog en sygedag i dag. Jeg har ikke spændingshovedpine, men skal passe meget på, hvilke bevægelser jeg laver.
    Skal du snart have arbejdsdag her over?

    Krammer! :0)
    ___

    Anne - ØV, du er da godt nok slemt ramt! Håber du snart er klar til biblio og bøger.
    Jeg er egentlig ok igen, men spændingerne i min nakke skal ikke pirres meget før der er en hovedpine på vej.
    ___

    Madame - Tak.
    Håber også det snart er ovre. Har haft en dag uden smerte, men der kommer murren i nakkemusklerne, hvis jeg ikke passer på.
    ___

    Lotus - Ja ikk'? Kunne ikke lige finde flere synonymer ;0)
    Tak, jeg håber at være ovenpå imorgen...

    SvarSlet
  7. Det lyder da som noget værre ØV! Håber du er ved at være ovenpå. Og ... ellers må nogen andre da kunne flytte dine ting fra et kontor til et andet. Kan de ikke det?

    God bedring :-).

    SvarSlet
  8. God bedring, Kari! Det lyder ikke rart med sådan en omgang hovedpine, men jeg håber, den er ovre nu. Knus!

    SvarSlet
  9. Bente - Tak.
    Jeg prøver med en arbejdsdag i dag. Og jo der kommer et par stærke folk og flytter det store, men jeg vil gerne have pakket mapper og papirer ned selv.
    ___
    Sussie - Tak.
    Det er også træls at være så begrænset. Jeg kan ikke ret meget uden små advarsler prikker mig i nakken. Men forsøger mig ud i en arbejdsdag i dag.
    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺