15.8.09

Våd lørdag sommermorgen

Endelig kom den - weekenden altså. Den har igen været længe ventet.
Men behøvede den lige at tage en ven med??

Ham Regn er jeg ikke så vild med. Han er ikke en af naturens bedste børn.
Men på den anden side, så skal der jo være plads til alle.

Han kan få lov at blive her på matriklen, når jeg snupper mine to yngste unger med til Helsingør, så laver han da ikke ballade der.
Så kan vi lege med ham, når vi kommer hjem igen. Eller håbe, han er taget videre til en anden, i bare kedsomhed.

7 kommentarer:

  1. Vi skal til familiedag i dag og plejer at sidde udendørs. Aner ikke om de har plads indendøre, men jeg håber.

    God tur til Hgør :o)

    SvarSlet
  2. Håber i får en god lørdag - helst uden alt for meget regn :P Knus

    SvarSlet
  3. Her er han nu flyttet igen.
    Rigtig dejlig dag til dig og dine.

    SvarSlet
  4. Hej kari. Han er taget videre og er her hos os. DVS han VAR for lige nu er det tørvejr. Men hold da op hvor har det regnet igennem.

    God fornøjelse i Helsingør.
    Kh Henriette :-))

    SvarSlet
  5. Fru E - Håber ikke
    i druknede i for megen regn eller blev Han med venner her på Sjælland.
    Det regnede næsten uafbrudt da vi stod af bussen.
    ___

    Anette - Det var en fin tur, men ganske våd fornøjelse ;^)
    Knus
    ___

    Oline - Han havde den frækhed at følge med os på vores shoppingtur. Eller er der mon flere venner i det gang?...
    Tak Oline og rigtig god aften til alle jer på matriklen :^)
    ___

    Henriette - Jeg tror, han har samlet alle vennerne og spredt sig ud over et større område. Det regnede også i Helsingør, men vi kom hjem i tørvejr.
    KH Kari

    SvarSlet
  6. Godmorgen, Kari, ja, heldigvis klarede det jo op i går, og vi fik varmt og smukt sommervejr sent på dagen. Jeg håber, I havde en hyggelig dag i Helsingør :)

    Rigtig god søndag til dig!

    SvarSlet
  7. Madame - Ja og da var vi vel hjemme igen ;^)
    Men så nød vi vejret på terassen istedet for.

    Men det var nu meget hyggeligt alligevel i Helsingør. Der var ikke så mange...

    God aften til dig :^)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺