2.8.09

Søndag og stadig sommer


Så blev det sidste dag i den weekend.
Så er ferieperioden ved at være helt slut.

Og hvad skal den søndag så bruges til?

Jo, jeg har bestemt at vi skal på en lille udflugt.
Vi tager madkurven med og kører til nordkysten. Her vil vi finde et godt sted at gå en lang tur og så vil vi hygge os med madkurven og måske slutte af med den sidste store ferie is inden turen går hjemad igen.

I morgen begynder hverdagen igen, for nogen af os. Gemalen venter til tirsdag og de store har lige en uge, til de skal i gang med igen med bøger og penalhus.

Om lidt vil jeg varme (= færdigbage) nogle Bagels, som skal fyldes med røget laks, flødeost og salat. Det smager bare mums!

5 kommentarer:

  1. Rigtig god tur, Kari, det lyder hyggeligt med en tur til norkysten med picnickurv! Jeg håber, vi får godt vejr, for jeg er ved at dække op ude i haven til vores frokostgæster :-)

    SvarSlet
  2. Kan I have en rigtig dejlig tur med kurve der nordpå, det er så hyggeligt med picnic.
    Knus

    SvarSlet
  3. Rigtig god tur - det lyder som en skøn afslutning på ferien. det lyder rigtig hyggeligt med madkurven. Jeg vil gerne i skoven eller ihvertfald ud at gå med mand og hund i eftermiddag. Knus og god tur.

    SvarSlet
  4. Uhm, bagel med laks er bare så lækkert:) God tur.

    SvarSlet
  5. Madame - Tak, Madame. Vejret holdt, men der var mariehøns gange mange mange!
    Var I også plaget?
    ___

    Pernille - Det var rigtig hyggeligt. Lige på nær de der mange små røde høns med sorte prikker.
    Knus
    ___

    Anette - Det skulle være en afslutning på ferien og så skulle vi køres trætte.
    Det var skønt vejr og dejligt køligt vand at soppe i :0)
    Knus og god søndag eftermiddag.
    ___

    Sifka - Tak.
    Det er en rigtig lækker ting at have med på søndagsturen.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺