12.8.09

Kontorflytning

Så er jeg flyttet. Så må vi se hvordan, det kommer til at spænde af.
Kommer fra et kontor med en ældre herre og sidder nu sammen med 2 unge fyre, som jeg vil skyde til at være midt i 20'erne og start af 30'erne.

Så kl 9 her til morgen kom en af vores servicefolk med 4 flyttekasser og jeg kunne begynde og pakke mine mange mapper i kasserne.
kl 9.30 var han tilbage sammen med en af de andre servicemænd og så begyndte kabalen med at få flyttet og plads til det hele.

3 små skabe, 1 skrivebord, 1 kontorstol, 1 skuffedarium skulle flyttes ud og hen på mit gamle kontor og mine 3 høje reoler, 1 lille skab, 1 skuffedarium, 1 skrivebord, 1 kontorstol og 7 flyttekasser skulle så den anden vej.

10.30 gik jeg, med en ½ times forsinkelse til afdelingsmøde, mens de herre riggede min PC og telefon til.

Efter frokost kunne jeg se smide mapper i reolerne og til sidst sætte mig ned på min nye plads og begynde dagens arbejde igen.

Nu er jeg træt, både i sjæl og krop, men specielt i min nakke og skuldre.
I morgen starter en ny dag på kontoret ;0)

11 kommentarer:

  1. Sådan noget kontorflytning kan godt være hårdt. HÅber du bliver glad for dine to "nye" kollegaer. God aften til dig.

    SvarSlet
  2. Anette - De tager godt på energien.
    Det er kun et lille år siden jeg sidst skiftede kontor, så der er ikke kommet så vildt mange bunker, der skulle ryddes op, inden og det hjalp jo noget på det.
    Så nu må vi se, hvordan det spænder af med de to gutter :)

    SvarSlet
  3. Det gik da rigtig tjep, Kari - men jeg ved godt, det er utrolig hårdt! Jeg prøvede det for et år siden, hvor mit lydstudie skulle flyttes.
    Rigtig god torsdag til dig!

    SvarSlet
  4. Det var godt du kom lidt i gang, selvom man er godt mat efter sådan en omgang:-) Har forsøgt at sætte dig på min blogliste, ved ikke hvorfor den ikke kommer frem, men den skal nok komme, om ikke før, så når yngstesønnen kommer forbi:)

    SvarSlet
  5. Hvor er du heldig, sådan at få lov til at dele kontor med to unge mænd... ;0) Det kan da være lidt mere interessant, end at sidde helt alene (ligesom jeg gør). Eller?

    SvarSlet
  6. Hvor bliver serviceafdelingen af? Jeg ser mig omkring :-)

    SvarSlet
  7. Den bolsjebutik vi arbejder i er altså effektive når det gælder flytninger, så dejligt at det gik så hurtigt :o)

    Ps. mange tak for den "bare lige kort" chat i dag. Fedt at vi har let adgang til det i hverdagen.

    Kram

    SvarSlet
  8. Spændende at høre, om der kommer nyt liv i hverdagen med dine nye room mates :-). Men godt i hvert fald, at flytningen gik strygende. Pas nu på nakken osv. de næste dage!

    SvarSlet
  9. Madame - Det gik tjept. De er også i træning. Ved storee flytninger er der et flyttefirma på, men ved enkeltflytninger som nu er det facility der lægger ryg og vogne til og i vores firma flyttes der meget.
    Jeg er selv i træning. Det er 3. flytning på under 2 år.
    ___

    Lotus - Det skulle jo overståes, så jeg fandt energien der. Men siden har jeg været flad og haft svært ved at koncentrerer mig.
    Det kan drille det Blogger, syntes jeg, men jeg kan se dig under "Faste læsere" :0)
    ___

    Sussie - Der er forskel på en på over 60 og 2 under.
    Jeg fik så godt nok at vide at den ene ikke er i 30'erne, men bare et par måneder yngre end mig. Han ligner bare en drengerøv.
    Der er en del mere støj i dette kontor, så det skal jeg lige vende mig til, men det skal nu nok blive godt.
    Alene? En gang imellem er det nu rart.
    ___

    Donald - Op og nedpakning vil jeg helst klare selv. Har prøver det med flyttefirmaet og måtte bruge timer på at sætte alt på de rigtige pladser. Og tilkobling af PC'eren koster penge, hvis IT-erne skal have hænderne op af lomme ;^)
    ___

    Fru E - Man må jo sige at de også er i træning. Folk flytter jo afdeling som vi andre skifter underbukser. Man bsøger en på en plads og næste gang sidder de enten på en ande etage eller i den modsatte ende af bygningen ;^)
    Ja det var hyggeligt med den "lille korte" korrospondance i dag. Rart at det kan gøres så arbejdsrelateret som det kan ;^)
    Knuzer
    ____

    Bente - Åh ja!! Den ene er til fest og farver og er ved at arrangere housewarming for afdelingen i forbindelse med min tilflytning ;^)
    Det er jo dejligt når det er overstået, selvom nakken er desværre ikke tilfreds, men om lidt er det weekend og så er der ro på igen, håber jeg.

    SvarSlet
  10. Håber at du falder til på din nye plads, jeg rykker kontor så tit, og det giver altså noget indspark :)

    Knus

    SvarSlet
  11. Pernille - Jeg er faldet til.
    For hver flytning er der mindre at flytte, man lærer at begrænse sig ;^)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺