2.8.09

Ikke helt inaktiv.

Jeg havde egentlig lavet en aftale med mig selv om, at jeg skulle lave mit Hexagontæppe færdig i ferien.

Men det blev det nu ikke til. Jeg mangler en række lapper og en afsluttende kant rundt om hele tæppet. Så nu er næste deadline den kommende weekend.
Yngste var meget OBS på at vi sad g krammeputtede når jeg hev tæppe og nål frem.

Men lidt fik jeg da lavet. Jeg faldt over en hæklet kurv, i et ugeblad hos min mor, som jeg fandt ud af, var god at have i bilen til små ture. Tæppet fylder for meget og er for uoverskueligt, når man skal følge med i, hvad der sker uden for bilen.

Kurven blev hæklet i dobbeltgarn, bomuldsgarn fra ALDI, og en nål 6, afsluttet med en række "pynteblonde" i en kontrastfarve og enkeltgarn.
Den står nu på mit badeværelse med børster og andet hårdims.

5 kommentarer:

  1. Smart kurv ;-) Ja et tæppe er nok for voldsomt at sidde med i bilen. God idé at stille den på badeværelset

    SvarSlet
  2. Hvor er det en fin kurv! Fantastisk at man kan hækle den slags (siger hende, der kun kan hækle snore ;-) ).

    God arbejdslyst i morgen!

    SvarSlet
  3. Anette - Tak :0)
    ___

    Bente - Tak :0)
    Når du kan hækle snore, så er du da godt på vej til at videreudvikle til noget større ;0)

    SvarSlet
  4. Ej.. den kurv kunne jeg skam også finde ting at putte i. Er det en opskrift du vil dele ud af?

    Knus Henriette :-)

    SvarSlet
  5. Henriette - Den skal jeg nok give en af dagene.

    Knus Kari

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺