28.8.09

Hjerne - ært - ingenting

Øverste etage er et stort virvar af... ingenting.
Der er helt tomt og hold da op, hvor er det svært, at skrive her inde så.

Ideerne står ikke i kø, for at blive kastet i et indlæg og har jeg en ide/et emne og ikke lige får skrevet den ned, så forsvinder det igen.

Derfor vil der, her på bloggen, ikke komme vildt mange indlæg for tiden.
Hvis computeren er inden for rækkevidde og en ide ligger lige for, vil jeg skrive, men forvent ikke for meget.

Jeg læser stadig med hos alle jer/dem jeg plejer, men der vil heller ikke falde mange kommentarer. Når jeg skriver, syntes jeg, det lyder som meget brugte floskler og temmelig plat. Så er der svingninger i øverste etage, så falder der en linie eller to hos jer.

But remember! I "watching" your blog... ;o)

P.S. store ting, to indlæg på en dag!!

7 kommentarer:

  1. Nej, ved du nu hvad, Kari, helt tomt er der vel ikke deroppe :-). Men jo, jeg kender godt fornemmelsen af, at der ingen ord eller idéer findes, som er velegnede til blogindlæg. Dog plejer det at gå over - og det gør det garanteret også for dig :-).

    God weekend!

    SvarSlet
  2. Bente - Nej men overdrivelse fremmer forståelsen ;^)
    Jeg har i denne uge startet en 3-4 indlæg og slettet dem igen. De har bare ikke endt tilfredsstillende nok og evig mange indlæg om mine x-antal unger, gider jeg heller ikke at skrive om hele tiden. Det ville ellers være historier nok...
    Og ja det går over og sikkert hurtigere, når det ikke hele tiden sidder i baghovedet at der mangler lidt action hos Septemberliv :^)

    SvarSlet
  3. Dine børn er jo også en ret stor del af din hverdag, så måske er det naturligt nok.

    Kommer tid, kommer ord :-)

    Kram og rigtig god weekend.

    SvarSlet
  4. Fru E - Nej, jeg kan nok ikke sige at de bare er et emne i periforien.

    Men ja kommer tid, kommer ord.

    Knus og god weekend til dig :^)

    SvarSlet
  5. Jeg tror, at vi alle sammen har dage , hvor vi er nærmest ordløse - og sådan er det vist bare ;)

    Ha' en dejlig weekend!

    SvarSlet
  6. Kender godt de dage hvor man bare sidder og tænker og tænker over hvad man dog lige skal skrive, men det kommer igen.

    Kan du have en dejlig weekend !
    Knus

    SvarSlet
  7. Madame - Det er rigtigt nok, men hold da op hvor har det været mange dage nu!
    Men det skal nok komme tilbage og forhåbenligt snart :^)

    Og en rigtig god weekend til dig, Madame :)
    ___

    Pernille - Man skriver og sletter, skriver lidt igen og sletter så...
    Men ja det kommer igen og forhåbenligt snart.
    Men nu ved I at jeg ikke er syg, kun ordknap :^)
    Og tak og god weekend til dig :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺