6.8.09

Færdig med 6-kanterne

Så er jeg blevet færdigt med mit hexagontæppe.
Ca. 16.20 lavede jeg den sidste kædemaske og klippede garnet over.

Det færdige tæppe måler ca. 105x125 cm.

Desværre tager mit kamera ikke så forfærdelig gode billeder, når det gælder noget med meget farve, men jeg håber I kan danne jer et indtryk af farver og helhed på disse to billeder.
Skulle jeg falde over et bedre kamera, så snupper jeg lige et par billeder mere.

Hvor er det en dejlig følelse at have lavet det :0)

11 kommentarer:

  1. Hvor er det flot...godt gået :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare blevet flot, og så smukke farver.
    Ja jeg har også hæklet de Hexadimser, men mine bliver aldrig til et tæppe. Lige nu overvejer jeg om det skal være en pude eller en taske :)

    Knus

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt, og jeg beundrer din tålmodighed!!

    SvarSlet
  4. Det er rigtig flot! Gid jeg havde energi til sådan et projekt ;-)

    SvarSlet
  5. Anne - Tak :)
    Yngste har allerede taget det i brug ;)
    ___

    Pernille - Tak :)
    Det kunne være det hyggehåndarbejde der ligger som pause mellem to større projekter, men en taske kunne jeg godt se for mig :)
    ___

    Lavendel - Tak :)
    Det hjalp at jeg havde nævnt det her på bloggen, for så var jeg jo nød til at gøre det færdigt.
    Men min tålmodighed blev nu også sat på prøve, men det var nu familiens samarbejdsvilje det var årsagen.
    ___

    Anette - Tak :)
    Det tog nu også mere tid end jeg lige havde regner med. Mest fordi, jeg måtte lægge det væk en måneds tid, men færdigt skulle det altså blive.

    SvarSlet
  6. Sikken et tålmodighedsarbejde! Men ... tillykke med det :-).

    SvarSlet
  7. Hvor er det flot Kari, smukke farver og en rolig bundfarve!
    Jeg kan godt forstå, det er en dejlig følelse at have lavet det :-)

    SvarSlet
  8. Det er blevet rigtigt smukt. Håber du en dag vil lære mig dette stykke håndværk, ville gerne kunne lave et i hvidt :o)

    Kram

    SvarSlet
  9. Bente - Tak.
    Udholdenhed gir pote :)
    ___

    Madame - Den brune farve giver nemlig en rlg bund og de andre farver bliver sprælske :)
    ___

    Fru E - Tak. Det finder vi ud af. Så bliver vi jo nok nød til et besøg, som ikke også omhandler en fødselsdag eller anden festivitas.

    Kram

    SvarSlet
  10. Jeg er da vildt imponeret, sikke flot det er blevet. Selv er jeg uvenner med de sekskanter men jeg må bare prøve igen. Sådan et tæppe er virkelig skønt at have i huset.

    Flot flot resultat kari :-))

    SvarSlet
  11. Henriette - Tak :)
    Du har det med 6-kanterne, som jeg har det med bølgerne. Jeg kan bare ikke hitte ud af det, men jeg vil da forsøge igen, for for mange af et tæppe bliver for kedeligt.
    Vil lave et hexagontæppe til Yngste på et tidspunkt.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺