31.8.09

Buggi Burger

Kender I sådan én?

Indtil i dag, havde jeg kun hørt om sådan en, men her til aften, fik jeg også smagt en. Det samme gjorde resten af familien.

Buggi burgerne blev købt hos Vikingegryde (tidligere kendt som Den sorte gryde).
En Buggi Burger er en overdimisionel burgen, en dobbelt Buggi Burger er en over overdimisionel burger.
Gemalen og Ældste skulle have en dobbelt Buggi Burger hver og Frøkenen og jeg tog en Buggi burger hver. Yngste fik pommes frites og noget af vores burgere.

Hvad jeg ikke lige havde husket var, at de er STORE og hold da op hvor var de tunge at slæbe hjem!

Af os alle, var det kun Ældste der fik spist sig igennem sin. Gemalen måtte kapitulere da han havde ca 1/5 tilbage, jeg måtte stoppe efter ½ og Frøkenen nåede 5 bidder så var hun død.

Men vi fik taget denne lille serie billeder, af hendes kamp med at få burgeren op til munden og bidt af den.







Næste gang deler Frøkenen og jeg en!

12 kommentarer:

  1. Du godeste ! Har aldrig set mage :-)

    SvarSlet
  2. Er du vims, har aldrig set så store burgere!!

    Tror ikke engang jeg kunne spise en halv, men kunne være sjovt at prøve en dag :o

    SvarSlet
  3. Losarinas mor - De var enorme :^)
    ___

    Fru E - Det blev egentlig heller ikke til ½, jeg fik konsumeret. Lod det meste af toppen af den del af bollen jeg spiste ligge, men det er sjovt at sidde der med sådan en burger foran sig :^)
    Billederne viser en alm Buggi cheese bacon burger med 310 g bøf i. "Drengene" spiste en dobbelt med 620 g bøf i...

    SvarSlet
  4. Hihi - det var da helt utroligt, Kari, den er lige til en mavepine ;-)

    SvarSlet
  5. Jamen, jamen ... det var dog helt vildt. Sådan en har jeg da aldrig set før (burgeren, altså ;-) ).

    SvarSlet
  6. Madame - Ja, hvis jeg havde konsumeret den hele, så havde jeg nok været syg idag ;^)
    Ældste spiste op og måtte indrømme at han ikke helt kunne huske at have været så mæt før, hehe.
    ___
    Bente - Jeg må sige at den skal opleves. Det er et overvældende syn ;^)

    SvarSlet
  7. Ha- ha, sikke en burger. Jeg husker, at der engang var en Vikinggryde i Århus, men jeg vidste ikke der var flere på Sjælland.

    SvarSlet
  8. Oline - Det var først for nylig at jeg opdagede, at der fandtes en i Helsingør. Troede kun de lå i København.

    SvarSlet
  9. Sig mig engang... smager sådan en kæmpe fætter overhovedet godt? Tænker bare lidt på mottoet "lidt men godt", det holder jo ikke her ;-)

    SvarSlet
  10. Lise - De smagte faktisk bedre end først antaget. De smagte grillede (og ikke som på McD via en grilldressing).
    Lidt men godt er det rigtige, men en gang imellem må man god være lidt Rasmusmodsat og i dette tilfælde var det sjovt :^)

    SvarSlet
  11. FANTASTISK BURGER ! :)
    Sådan en på en var dag på roskilde festival, MUMS !!

    SvarSlet
  12. Camilla - Velkommen forbi :)
    Haha det vil jeg gerne tro :0D
    Den var ok Min 16 årige søn syntes også den var fantastisk.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺