28.8.09

93 cm/ 13 kg

Så var det blevet tid til Yngstes 3 år undersøgelse hos lægen.

Så idag kl. 10.10 stod vi midt i det kaos, der for øjeblikker er i vores lægehus.
De er ved at ombygge den del af huset, der er reception/venteværelse/ mellemgang.
Så blev det vores tur og ind kom vi og Yngste gik straks igang med at lege.



Så blev det tid til vægten og så blev højden målt.

Med 93 cm i højen er han placeret på kurven lige under gennemsnittet. Og det samme med vægten som er 13 kg.

Jeg er spændt på, hvor høj han ender med at blive, som stor.
Hans søster var 98 cm høj da hun var 3 år og hun er nu i en alder 12 år, omkring 163 cm og hans storebror var 102 cm høj som 3 årig og er nu i en alder af knap 16 år, omkring 190 cm.

Han kan nå det endnu, men han kan jo også slægte mig på. Jeg er hele 163 cm høj, min mor var 160 cm, da hun var højest og min far var hele 172 cm.
Nu er jeg så spændt på næste års undersøgelse..

1 kommentar:

  1. Der er i hvert fald lidt forskellige at vokse efter. Men så længe højde/drøjde passer så fint er alt ok. Og han er jo en aktiv dejlig dreng :-)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺