31.7.09

Sidste feriedag

Ja så har vi ramt sidste feriedag.
Så er det lige jeg må spørge "Hvor blev den ferie af ?"
Svaret må være "Aner det ikke!!"

Lige nu skinner solen, men der er en livlig vind og har de ikke lovet regnvejr?
Jeg har jo bestemt mig for at vi i dag i det kedelige regnvejr, skal i IKEA for at få købt spejle til vores badeværelse. Det har ikke været noget ordenligt spejl siden vi lavede det om for 3 år siden. Det er også lige et par småting jeg mangler.


Jeg vil nyde denne sidste feriedag og så nyde weekenden når den begynder lige om lidt.

4 kommentarer:

  1. Aaah, der er ikke noget som IKEA på en regnvejrsdag. Af en eller anden grund ender det altid med, der kommer lidt mere med hjem, end man havde tænkt sig. Men det gør heller ikke noget. Nyd den sidste feriedag. Og jeg håber, du har fundet energien til arbejdet, der venter forude.

    SvarSlet
  2. Sussie - Der er ikke noget som IKEA uanset vejret ;)
    Nej, der kommer altid mere med hjem, end først beregnet, men jeg har Gemalen med og han er en god stopper for hvad jeg vil have. Han er nu også god til at smide i kurven selv ;)

    Jeg vil nyde dagen idag og weekenden (næste ferie er først i uge 51), men om der er samlet energi nok til mandagens arbejdsdag er uvis...

    SvarSlet
  3. Ja sådan en ferie går hurtigt. Men det lyder som en god én af slagsen. Jeg elsker dyrebørn og at gå i zoologiske haver. God week-end

    SvarSlet
  4. Anette - Alt alt for hurtigt!
    Men der kommer jo en ny om bare.... 20 uger :0/

    Zoologiske haver er en god ting. Desværre er der alt for mange, hvor dyrene ikke ser ud til at trives. Her tænker jeg ikke på de store som den i København, Odense og Ålborg, men mange af de små spredt ud over det ganske land.
    Men sådan en gang dyreunger de er bare så nuser :)

    God weekend til dig:)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺