12.7.09

OPRÅB! CAMILLA PLUM

Hurtig oplysning.

Camilla Plum er på DR2 NU her kl 20.00

7 kommentarer:

  1. nåede det ikke, desværre :-)

    SvarSlet
  2. Heller ikke jeg, og nu er der så Harry Potter på Tv3, den er vedtaget og jeg kan skrive og strikke lidt uden afbrydelser. :-)

    Det er ik så ring endda..

    SvarSlet
  3. Følger med i "Lie to me", så må alt andet vente :o)

    SvarSlet
  4. Men jeg er så åbentbart den første der har optaget den. Camilla Plum er en særegen kvinde, der er værd at lægge mærke til. Har været på hendes lyserøde gård flere gange på åbent hus dage ( er dog lidt kommercielagtig for mig, eller også var jeg bare uheldig at der var 300 andre).
    Hendes udsendelser kan jeg godt lide. Er spændt på at se denne her, skulle lige se den fantastiske planet (med mellemrum fordi jeg strikkede og syede samtidigt).
    I øvrigt tak for din blog, som jeg følger med glæde.

    SvarSlet
  5. Anne - Har lige set at det genusendes på onsdag 22.50 og lørdag 18.30.
    Så selv først at det kom lige inden jeg skrev :0)
    ___

    Henriette - Vi kan ikke tage TV3, for ellers havde vi måske set Harry Potter i stedet for :)
    ___

    Fru E - Der må jeg så stå af. Jeg har slet ikke set der skulle gå en serie på ??, men mine søndage har været placeret på DR2 de sidste mange uger.
    ___

    Lotus - Jeg kan godt li' naturprogrammer, men madprogrammer vinder næsten altid. Glemte godt nok (igen igen) at se Tinas mad. Men kl. 19 er for det meste midt i vores egen aftensmad.
    Men ellers har jeg lige set at der genudsendes onsdag og lørdag (Camilla plum altså).

    Tak Lotus, for de søde ord. Jeg må ind og lære dig at kende på din blog :0)

    SvarSlet
  6. Åh nej, det gik jeg glip af ...

    SvarSlet
  7. Rolig nu rolig nu Madame!!
    Genudsendes i morgen aften 22.50 og igen på lørdag 18.30 vist nok :0)
    Hun fortæller om syltetøj og rosenblade.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺