10.7.09

Nogen her i huset holder sommerferie...


7 kommentarer:

  1. Er det undskyldningen ;o))

    Aj, dejligt at han kan slappe af og holde ferie.

    Kram

    SvarSlet
  2. Hi, ja så er det vist taget højde for alt hva..

    De er nu morsomme nogle gange de unge mennesker. Rigtig god dag her fra mig.

    Kh Henriette :-))

    SvarSlet
  3. Skønt at ha ferie - bare det var mig :D

    SvarSlet
  4. Og min lakker mod enden - suk ...

    SvarSlet
  5. Fru E - Ja, det var det denne gang og slappe af, ja, det gør han vist hver dag...

    Weekendknus
    ___

    Henriette - Det kan man vist godt sige ;)
    Til gengæld var der panik, da jeg ikke var på min pind, da han ringede for at spørge om noget hihi

    Knus
    ___

    Anette - Ja sådan har jeg det også. Her til morgen var det kun de store der havde ferie, nu er det dem alle sammen, undtagne mig. jeg må lige vente en uge mere.
    ___

    Madame - Ja ferieuger bruges hurtigere end arbejdsuger. Men du har haft utroligt godt vejr :0)

    SvarSlet
  6. Ha ha :-). Længe leve ferieteenagere!

    SvarSlet
  7. Bente - Ja! Og hvilket chok de får når den virkelige verden bryder igennem og der kun er 5 ugers ferie til ET HELT år ;)

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺