30.7.09

Kan ikke holde mig væk mere...

Så kan jeg ikke holde mig væk længere!

Ferien er ved at være ovre, så jeg vil starte blidt op igen her på bloggen.
Jeg har været inde og snuse hos jer, de sidste 1½ uge og kom også til at smide et par kommentarer. Men ellers har jeg holdt skriveferie.

Idag siger vejret (ved et kik ud af vinduet) kedeligt kedeligt, så der skulle nok være mulighed for, at hygge mig foran skærmen og så få blogget lidt, altså hvis familien "giver lov".

Lige nu er det ved at være tid til morgenmad og den første af dagens tøjvaske er ved at være ophængningsklar.

Maven knurre...

4 kommentarer:

  1. Velkommen retur fra ferie. Har det været godt? :-)

    SvarSlet
  2. Velkommen tilbage, håber at vejret er blevet bedre hos dig, det er det her.
    Dit indlæg bringer tanker til min vaskekurv.. griner.
    Knus

    SvarSlet
  3. Jeg håber, du har haft en dejlig og afslappende ferie, Kari :-)

    SvarSlet
  4. Lise - Tak :0)
    Det har været dejigt "selv at kunne bestemme" hvornår det var sengetid og hvornår det har været tid at stå op.
    Sådan en ferie er bare for kort!
    ___

    Pernille - Tak :0D
    Vejret her lige nu er nok det dårliste vi har haft indtil nu. Det p***** ned!
    Tøjbunkerne her er næsten i bund, for første gang i mange måneder. Men det varer jo desværre ikke ved...

    Kram
    ___

    Madame - Det har ikke været 100% afslappende , men tempoet er ved at være der nede hvor det skal være i en ferie.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺