11.7.09

Øh hvilken lørdag...



Denne lørdag er vist en af de dage, jeg ikke når at få så meget ud af, som ellers regnet med.
Det startede ellers godt med en frisk (kunne ihver tilfælde ikke sove mere) Kari kl. 6.10.
Satte mig i sofaen med en kop te og fik smidt de billeder der ligger på den bærbar, i div. mapper og endda navngivet nogle af dem.
Da så Yngste og Gemal havde fået øjne og morgenmaden fortæret (Frøkenen er på sommerferie hos min mor og Ældste overnattede hos kæresten) smed Gemalen resten af reklamerne ud på ruten og jeg tog Yngste i klapvognen og gik ned for at købe ind.
Vel hjemme igen lidt over 11, satte jeg mig i sofaen og en kæmpe sky af træthed ovemandede mig og jeg endte i sengen og tog 3 timers middagslur. WOW! Hvor kommer den træthed dog fra.
Da jeg så var kommet op til overfladen og nået stuen igen, ringede Ældste for lige at spørge, om kæresten måtte spise med. I min omtågede tilstand svarede jeg ja, så nu bobler kødsovsen på komfuret til en gang lasagne. Den skal spises her omkring 17.30. Kæresten skal nemlig over til en veninde 18.30 og så skal maden jo helst være færdig til tiden.
Dagens opgave (få vasket minimum 4 maskiner tøj) bliver ikke helt nået, men hvad pokker, Gemalen har jo ferie!

5 kommentarer:

  1. Det gør heller ikke noget, at vi ikke når så meget på sådan en halvgrå lørdag, vel? Lidt indendørs hygge i roligt tempo er helt sikkert godt for helbredet :0) God weekend!

    SvarSlet
  2. Jeg kender godt den pludselig træthed - så må man lytte til kroppen og hvile sig lidt. Håber i får en hyggelig aften. Knus Anete

    SvarSlet
  3. Sussie - Det er helt rigtigt. Syntes bare ikke at jeg allerede nu burde være i underskud med søvn. Men nu er jeg så frisk til en aften med Ældste og Yngste.
    Og god weekend til dig Sussie.
    ___

    Anette - Jeg kunne ikke andet end lytte. Jeg var helt flad.
    Men nu er jeg parart til en aften med mine drenge.
    Knus

    SvarSlet
  4. Jeg kender også den pludselige træthed, Kari, dejligt at du fik sovet! Jeg går gerne en lang tur og føler, at det giver ny energi at være ude i den friske luft.
    Rigtig god søndag!

    SvarSlet
  5. Madame - Jeg hører (desværre) til en af dem der elsker at være oppe om aftenen/natten og derfor kan have svært ved at finde sengen. Uanset hovrnår jeg går i seng, så ringer vælleuret 5.30 i hverdagen og for det meste vækker mit indre vækkeur mig mellem 6 og 7 i weekenden. Så søvn er tit en manglevarer.
    Gåturen havde jeg i går (ud og hjem fra indkøb med Yngste i klapvogn), men den hjalp ikke ;)
    Rigtig god søndag til dig :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺