21.6.09

Sol sommer hav og færge

Hvilken dejlig dag, sådan lige nu. Vejret ser ud til at arte sig, så vi har lige bestem, at vi vil se om vejret i Sverige er lige så godt.

Om lidt, når jeg har været i bad og vaskemaskinen har bippet for slut, tager vi bilen til Helsingør og hopper på en færge og så vil vi se om Helsingborg har forandret sig.

Der ligger en hektisk uge foran. Lidt spejder, vennehygge, skoleafslutning og et træf. Men så er det også slut, for de vilde uger for mit vedkommende.

Om 4 uger starter vi ferie (altså os voksne og Yngste), så der er lys forude :)

3 kommentarer:

  1. Jeg ønsker bare lige herfra rigtig god tur. Det skal nok blive sjovt at se lidt andet i dag. :-)

    Ugen der kommer er jo også enden på skolen her, og så begynder der en lang ferie til ungerne.

    Knus og gor fornøjelse
    Henriette

    SvarSlet
  2. Rigtig god tur til Helsingborg, Kari, det lyder spændende. Der har jeg ikke været i årevis, men det er da en virkelig god idé!

    SvarSlet
  3. Henriette - Det var dejligt med lidt afveksling.
    Men vejret er nu ikke bedre på den anden side af Øresund!!

    Knus Kari
    ___

    Madame - Tak. Det var sjovt, men nok mest fordi Yngste syntes at det der med at sejle var rigtig spændende!

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺