11.6.09

Septemberliv

Jeg er ved at tage navneforandring - i forbindelse med kommentarer o.l.

Jeg ville ind og kommenterer hos Fru Lipka, men blev lidt forbavset over, at jeg allerede havde gjort det, uden at kunne huske det. Indtil jeg så, at det kunne jeg ikke have gjort, for jeg var på job på det tidspunkt.

Jeg blev så forstyrret og da jeg kom tilbage havde Fruen skrevet et indlæg til, så der smed jeg så kommentaren.

Så nu tror jeg, at jeg vil kalde mig Septemberliv. Så kan jeg overskue mine egne kommentarer ;0)

9 kommentarer:

  1. God idé med en navneforandring. Så bliver vi ikke forvirret over alle de Kari´er :-D

    SvarSlet
  2. Hmmm ... jeg blev lige lidt forvirret ;-) . Men nu har jeg været forbi fru Lipka og 'mødt' din 'dobbeltgænger', så nu forstår jeg vist :o).

    SvarSlet
  3. Lyder fornuftigt nok :o)

    SvarSlet
  4. Klidmoster, Bente, Fru E -
    Ja, nu ved vi alle hvem jeg ;0D

    SvarSlet
  5. Det er ikke nemt hvis flere hedder det samme :D God idé med "Septemberliv" i stedet :D

    SvarSlet
  6. Anette - Nej, men her i DK er vi ikke så mange Kari'er, men i Norge er det et helt aml. pigenavn, så jeg hopper på Septemberliv :)

    SvarSlet
  7. Øhh Så håber jeg da at det er dig jeg har svaret, når der er skrevet fra Kari... Els kan jeg da slet ikke hit u aet. :-)

    Kan godt forstå at du også selv blev lidt paf.

    Knus

    SvarSlet
  8. Jeg har studset over det med jeres navn et par gange, men ikke kommet så langt som til at spørge om det.
    Og Septemberliv er jo i hvert fald også et rigtig dejligt navn. Lyder som en god løsning at beholde det :o)

    SvarSlet
  9. Henriette - Det er mig du har svaret :)
    Det er jo lidt kedeligt at svare en anden end den man tror det er.
    ___

    Fru Lipka - Første gang jeg så det tænkte, jeg ikke lige over det, men så for leden, blev jeg selv helt forvirret. Så nu tager jeg mit blognavn :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺