14.6.09

Rigtig hyggeligt

Vi have en rigtig god dag på Bakken. Alt kørte som på skinner...
  • Vejret var med os. Høj sol hele dagen.
  • Der var mange mennesker, men det føltes ikke voldsomt.
  • Vi var til Bakkekoncert med Søs Fenger. Det var godt. Jeg er egentlig ikke til Søs, men det gav et break, på en dag, hvor man ellers går og står meget.
  • Ældste havde sin kæreste med og han var glad.
  • Vi Quinder hyggede længe over en flaske vin, men børn og mænd fortsatte i forlystelserne.
  • Vi kørte trætte hjem kl. 22.30 :)

I dag skal vi bare nusse rundt her hjemme og vaske lidt tøj og få købt lidt ind, men ellers ingenting...

5 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig tur på Bakken, og I havde heldigvis det fineste vejr!

    Ha' en god søndag - jeg skal i gang med rengøring, men det må jo også til :-)

    SvarSlet
  2. Madame - Ja, vi kunne ikke være mere heldig, efter 1½ døgn med regn.
    God fornøjele med rengøringen. Det kommer jeg nok også til at udføre lidt af idag. som du skriver, så må det jo også til :)

    SvarSlet
  3. Det lyder som en rigtig dejlig dag på Bakken. vi snuppede rengøringen går og i dag maler min mand hegn - måske skulle jeg få afrimet fryseren ;-) medmindre der viser sig noget andet mere spændende :D
    God søndag.

    SvarSlet
  4. Hvor dejligt at læse at det gik godt OG at vejret holdt. Det er næsten det vigtigste på sådan en dag. Det er for surt at skulle gå frysende og våd rundt..

    Knus Henriette

    SvarSlet
  5. Anette - Vi har taget lidt rengøring her i dag, var jo ikke hjemme igår. Men det vi lavede i går var altså en del sjovere ;0)
    Og rigtig god søndag til dig :D
    ___

    Henriette - Ja ja jaaa! Alt flaskede sig. Jeg fik dog hverken is, Churros eller candy floss, men sagde dit navn, da jeg smagte ungernes soft ice, til stor undren for den ;)

    Vi har prøvet at være på Bakketur i regnvejr, så det vi lige har oplevet. Det var vådt, koldt og temmelig klamt.

    Knus Kari

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺