4.6.09

Nattekoldt og hjemve

Hvem har glemt at lukke fryseren??
Nøj hvor var det koldt da jeg stod op her til morgen. tænderne klaprede vildt da jeg kom ud af badet. Det er meget længe siden jeg har frosset så meget.

Der blev ringet i aftes omkring 21.45. Frøkenen var ked. Gemalen talte med hende og fik hende overbevist om at det var sjovere at være ved Roskilde i dag end at skulle være på skolen, for der ville hun blive sendt hvis hun kom hjem.
I dag skal de sejle i kanoer og i aften er der fest og i morgen er det hjem.
Vi har ikke hørt noget siden, så hun har nok fået sovet og er mere friske nu. Hun havde ikke fået sovet så meget natte til i går, så overtræt har hun nok også været.

Men ellers er der jo bare en arbejdsdag for nogen og 1½ for os andre og så er det weekend igen :)

5 kommentarer:

  1. Hvor gammel er din datter? Selvom det er mange år siden, så kan jeg nu godt huske at selvom jeg hyggede mig når vi var afsted så savnede jeg far og mor alligevel. Håber det hjalp at ringe hjem og få snakket lidt så hun kan hygge sig i dag og glæde sig til at komme hjem i morgen. Jeg er også så heldig at jeg har 1½ arbejdsdag endnu. Ved ikke om vi lukker kontoret kl. 12 i morges men vi lukker normalt kl. 13 om fredagen så den time fra eller til ;-) God torsdag.

    SvarSlet
  2. Hej Kari. Det var en smadder god måde at takle hende på. For så får i hende til lige at overveje igen.

    Jeg er sikker på at hun får en god dag, og så er hun jo ihvertfald glad for at komme hjem igen i morgen.

    Og JA... Det er søreme koldt her til morgen.

    Mange kærlige hilsener og knus
    Henriette

    SvarSlet
  3. Øv det er synd for tøsebarnet, men træthed kan altså tricke mange ting i hjernen fx hjemve.

    Nå men vi nupper lige en fridag mere :-)

    SvarSlet
  4. Jeg håber hun nyder at sejle i kano og feste, Kari, men nu kan hun jo se en ende på det.

    Jeg glæder mig også til en lang weekend, der for mig starter lige om lidt ;-)

    SvarSlet
  5. Anette - Min datter er 11½ år. Hun har lidt af hjemve i et par år kun. Kom efter en overnatning hos en klassekammerat, som gik i vasken. Det er ikke hver gang hun skal sove ude.
    Jeg regner med at smutte imorgen og holde weekend omkring 11.20, for så kan jeg være på skolen når Frøkenen kommer hjem. Krydser fingre for at hun bliver til i morgen for at få det hele med.
    ___

    Henriette - Ja, ser ud til at have virket. Men jeg krydser fingre for at festen i aften er mere spændende end en køretur hjem.

    Og så har det både været en kold morgen og eftermiddag.

    Knus og kram her fra.
    ___

    Lise - Jeg tror næste 100% at det er trætheden der har været inde over. Hun er ret let at hyle ud af den, når hun er træt.
    ___

    Madame - Jeg tror hun har hygget sig med en tur i kanoerne. Det var en af de ting hun glædede sig til og når festen er ovre og hun har sovet, så er hun på vej hjem :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺