9.6.09

Natstorm

Skrevet af Johan Theorin.

Jeg er blevet færdig med at høre Natstorm af Johan Theorin. Downloaded den fra DR en gang i februar.

Bogen er en krimi krydret med lidt gys. Den er skrevet i både nutid, hvor man følger familien Westlin, der flytter fra Stockholm til Øland. Samtidig følger man deres hus fortid og hvad der er sket der gemmen tiden.

Den er skrevet i samme stil som Camilla Läckberg, altså vekslingen mellem for- og nutid som i "Stenhuggeren". Ikke at den skal sammenlignes. Jeg kunne godt lide Stenhuggeren, men det er lige før, jeg syntes bedre om denne.

Jeg syntes den var rigtig god og vil også gerne læse hans føste bog, Skumringstimen.

Her kan I læse lidt om bogen.

3 kommentarer:

  1. Jeg synes, det er så fint, at man kunne downloade bøger på dr.dk - og bogen lyder rigtig god!
    Hvis jeg ikke sad 8 timer om dagen og lyttede til udsendelser, ville jeg gøre som dig og lytte til podcasts :-)

    SvarSlet
  2. Lyder spændende ;-) Jeg må se om den stadig kan downloades - ellers må jeg på biblioteket.

    SvarSlet
  3. Madame - Jeg har været glad for det.
    Der skal være plads til stilhed, men en ferie kan jo sagtens bruges til podcast.
    ___

    Anette - Den kan desværre ikke downloades mere, men så er der jo biblioteket :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺