5.6.09

Jeg, en morgenbolledame ;)

Så ligger der lige 3 timer og 45 min med arbejde og morgenmad med de i afdelingen der ikke holder fri.

Lige inden fyraften i går talte en kollega og jeg om hvem der skulle have morgenmad med og svaret var "BLANK". så en hurtig beslutning blev at jeg bager boller og han tager ost og marmelade med!

Så i min ovn lige nu står første plade boller og bliver færdig og så skal anden hold ind og jeg kan tage på job.

Når klokken så er 11.20, vil jeg forlade firmaet for weekenden og så skal Frøkenen hentes fra lejrskole og så er vi en hel familie igen.

Frøkenen ringede i går aftes for at sige god nat og det var helt problemfrit :)
.
.
.
Så er anden plade boller i ovnen og jeg vil gøre mig færdig, så jeg kan komme ud af døren.

Vi høres ved senere.

7 kommentarer:

  1. God weekend sweety. Kunne godt spise en af dine hjemmebagte boller. Har ikke fået morgenmad endnu (stod op kl. 10).

    Knus

    SvarSlet
  2. Uhmmm, det gad jeg godt lige smage lidt af. Her er der ikke lige overskud for tiden, til morgenbageri. ÆV

    Det bliver skønt at få lillepigen tilbage igen, og jeg ønker jer alle en rigtig dejlig weekend.

    Knus Henriette :-)

    SvarSlet
  3. Fru E - Tak Søs, weekenden er begyndt nu :)
    Manden din, har vel hygget om dig (selvom det er fars dag) og sørget for lækker hjemmebag til dig.

    God weekend, knus og hils.
    ___

    Henriette - Det er simple boller, hvor dejen laves om aftenen og bages om morgenen.

    Hun er hjemme nu og skænderierne mellem de to ældste er igang. Alt er tilbage til normalen - igen!!

    God weekend og knus :)

    SvarSlet
  4. Pyha, det er dejligt at høre, at Frøkenen er kommet sig over sin hjemve :-) Nu er I sikkert samlet igen alle sammen - rigtig god weekend!

    SvarSlet
  5. Dejlig start på dagen med hjemmebag. Rigtig god week-end - dejligt i er fuldtallige igen :D

    SvarSlet
  6. Ha, ja det tager ikke længe. Selvom Rasmus og Josefine ikke sås i flere år, var der ikke mere end et par dage indtil de havde deres første konflikt. Sån er det med søskende. :-)

    SvarSlet
  7. Madame - Ja, hun var nu stolt. hun havde også haft lidt den første nat, men det havde ikke været så slemt.
    Nu sidder vi; Gemalen, Yngste, Frøkenen og mig selv og ser American Gladiator. Ældste ville hellere til kæresten ;)
    ___

    Anette - Nybagte boller er altid godt :) og nej, Ældste "flygtede" da søsteren kom hjem.
    ___

    Henriette - Jamen så er mine unger jo helt normale ;)

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺