2.6.09

Go' gamle min

Her sidder jeg, med min gode gamle bærbar på skødet. Den er kommet hjem, efter næsten 3 måneder i eksil på et værksted.

I første omgang glemte de, at give besked om, hvad det kostede at få repareret den og så glemte de at notere, at vi gerne ville have den fikset og så glemte de at give besked om, at den var færdig og klar til afhentning. Men nu er den retur og det er dejligt. Jeg har savnet den...

Skærmen er lidt mindre end den orange, som Gemalen har, men det kan jeg altså godt leve med :0D

Nå, men det bliver ikke så meget nærkontakt med den i aften. Om 1½ time er det spejder, det tager min tid.

2 kommentarer:

  1. Dejligt du har fået den tilbage - jeg venter på at høre om min bærbare kan laves - den er kun 1½ år gammel og pludselig var der sort skærm. det er for kort tid den har holdt. God fornøjelse til spejder :-)

    SvarSlet
  2. Anette - Mon ikke den burde kunne laves. Den er da på garantien, så det burde ikke komme til at koste.

    Min levede kun til lige efter garantien, men sådan er det vist for det meste med garanti...

    God aften :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺