22.6.09

En uge i sommerens tegn Mandag

Med inspiration fra P4 morgen, har jeg i denne uge lavet en lille musikvideo tema.

Man kan på P4 sende 5 musikønsker ind der har et eller andet til fælles og fra mandag til fredag vil lytteren få spillet et nummer fra vedkommenes liste.

I denne uge vil jeg lave mit eget "lytter-tema" her på bloggen. Og denne uges tema er

SOMMER

Mandagens sang er Sommartider med Gyllene Tider. Det er den sang jeg tænker på, når jeg mindes min sommerferie hos min mors kusine (hun er 9 mdr. ældre end mig). Den blev spiller på diskotek Pakhuset i Løkken og det var et hot sted den gang. Måske er det det endnu for det eksistere vist stadig...


2 kommentarer:

  1. Det er en dejlig idé med et musiktema om sommer! Jeg kendte ikke sangen - men en sidder lige i øret. Der er ornli' gang i den der på Skansen, hvor videoen er fra :O)
    Rigtig god sankthansaften til dig!

    SvarSlet
  2. Madame - Svenskerne kan et eller andet med musik under åben himmel.
    Gyllene Tider er ikke så kendte i DK. Jeg lærte dem at kende da jeg fik Sussie (Mærkeligt.dk) at kende.

    Rigtig god Skt. Hans aften til dig :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺