20.6.09

Der skal mere til end regn og hagl

Kameraet glemt, så jeg kan ikke gengive de flotte mørkegrå regnskyer der hang over Rødovre i går aftes. Jeg kan heller ikke gengive de flotte hagl der lavede "hyggelyde" så højt, at det var totalt umuligt at tale sammen.

Men der skulle altså meget meget mere til at ødelægge aftenen. Vi snakkede (ja ordet snakkede hører altså til her, ren papegøje), spiste, spiste, spiste og kom hele vores lille fælles verden godt rundt.

Efter som der er et stykke vej fra Rødovre til mit lille hjem, tog jeg hjem som den første (måske anden, da vi ikke lige viste om min room mate var gået hjem eller bare fundet et nyt sted at sove, det gør han altid!!).

Da jeg gik var mændene igang med en rigtig mandesport; slå søm i træblok med så få slag som muligt. De var ikke lige gode til at ramme ;)

Nu er det så lørdag aften og maden skal i ovnen. Nigella har lagt opskrift til, så det er spændende om det smager...

2 kommentarer:

  1. Det er nogle ordentlige regnskyller, vi har fået i de sidste dage - men det lyder som om, at I havde det rigtig hyggeligt alligevel.

    Jeg håber, Nigellas opskrift var lækker :O)
    Rigtig god søndag til dig!

    SvarSlet
  2. Madame - Jo tak de grå der for oven gav en god del vand, men nåe stemningen er god, så skal der mere til :)

    Og Nigellas kylling i kærnemælk smagte godt og det gjorde nudelsalaten også.
    God søndag til dig, Madame!

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺