28.6.09

Dejlige nye bekendtskaber i Hillerød




Der kan vel næsten ikke skrives mere, for gårsdagens dejlige blogtræf i Hillerød.
Madame, Henriette og Bente har allerede været der.

Men jeg er glad for, at jeg tog af sted. Der blev sat ansigter på mange, stemmer på dem, der har ansigter på bloggen og nye blogge skal læses nu, hvor jeg har mødt dem in the real world.

Henriette, Madame, Donald, Fru Green, Bente og Sanne rart at tale med jer :) Sjovt som man føler man kender de fleste af jer, trods at vi aldrig har været sammen før.

Der var desværre tre jeg kun fik sagt goddag og farvel til, men dem må jeg tage næste gang. Jeg kunne nok ikke rigtig rumme flere. Så Lene, Jens og Uffe næste gang...

Rigtig god søndag,

P.S. Rigtige gode cookies du havde bagt, Jens :)

9 kommentarer:

  1. Kære Kari! Det var så hyggeligt at møde dig i det virkelig liv også - tak for i går, og på gensyn til blogtræf en anden gang :O)

    SvarSlet
  2. Madame - Tak og i lige måde :0)

    SvarSlet
  3. Også tak for i går herfra, Kari! Dejligt at møde dig irl - og få udvekslet nogle ord med lyd på ;-).

    God søndag!

    SvarSlet
  4. Hej Kari. Vi ses ganske sikkert igen en anden gang. Det var dejligt at mødes og gav en masse gode input syntes jeg.

    Knus Henriette

    SvarSlet
  5. Så hyggeligt at mødes og forhåbentlig ses vi igen til endnu et blogtræf.

    SvarSlet
  6. Bente - Tak og ja man bliver lige pludselig en hel person me hud, hår og lyd ikke bare ord :)
    ___

    Henriette - Du kan tro vi ses en anden gang. Nu er vi ovre den der hurtel med 100% nye ansigter. Næste gang er vi rutinerede og der vil være andre der er helt nye ;)
    ___

    Fru Green - Det var rigtig hyggeligt at møde dig. Dit får på siden siger mig, at jeg har været forbi, men nu, hvor der er en person og en historie, så er jeg med på en kigger ;)
    Og mødes ved flere blogtræf - Ja da helt bestemt!

    SvarSlet
  7. Ja, det er et dejligt sted, La Belle Vie, billedet lyver ikke - men det er selvfølgelig kun rart hvis man er i selskab med andre :-)

    SvarSlet
  8. Suk.....hvem der bare havde været der. Jeg er så glad på dine vegne, at du havde denne skønne oplevelse. Håber selv at blive en del af et blogtræf en dag.

    Ps. gad da godt smage Jens' småkager :o)

    SvarSlet
  9. Donald - Det er rigtigt og det var jeg jo igår og det var et rigtigt godt selskab :)
    ___

    Fru E - Det var hyggeligt og vi var ikke så mange. God start for en førte gang.
    Der vil blive flere blogtræf og sikkert også nogen hvor det er mulighed for samkørsel. Lene kom helt fra Århus.

    Jens' småkager var rigtig gode :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺