13.6.09

Bakketur

I dag er det så 5. gang, jeg arrangere Bakketur for to par af vores gl. venner. Vi bliver i år 13, da Ældste har fået lov til at tage kæresten med. 6 voksne og 7 børn i alderen 2½-16 år

Vejret ser ud til, at være med os i dag. Det er holdt op med at regne og vi har set sol!
Kl. 13 skal vi mødes ved den røde port og så er det ellers rundt og prøve forlystelserne, snuppe en lille frokost, prøve flere ture og så står den på aftensmad kl. 18 på Gyngehesten. De har nemlig en grøn ret og en af de store børn er vegetar (og nej det er ikke ingen af mine, de er alt for glad for kød;)

Rigtig god lørdag og må vejret blive godt!

7 kommentarer:

  1. Det lyder som om det bliver en rigtig god tur, vejret ser da ud til at være med jer.
    Det er dejligt med traditioner.
    Knus og dejlig dag

    SvarSlet
  2. Pernille - Tusind tak. Vi plejer at hygge og more os over ungernes iver for at komme hurtigt op i forlystelserne.

    Rigtig god dag og et lørdagskus fra mig :)

    SvarSlet
  3. Jeg krydser mine fingre og håber på godt vejr til jer alle derude.

    Det er vist nok i udsigt at det holder tørt i dag, så hyg jer og send mig en kærlig tanke når du spiser en is.. :-)

    Kærlig hilsen
    Henriette

    SvarSlet
  4. Henriette - Lige nu virker vejret meget vægelsindet, men vi håber!

    Jeg skal sende dig en kærlig tanke når jeg enten nyder en is eller churros. Jeg kunne måske også godt nå en candy floss...

    Kram

    SvarSlet
  5. God fornøjelse. Det lyder rigtig hyggeligt.

    SvarSlet
  6. Dejligt at ældstes kæreste fik mulighed for at komme med ;o)

    Rigtig dejlig tur.

    SvarSlet
  7. Fru E - Ja hun fik lov af hendes forældre. Hun skulle dog hjem med toget ved 18 tiden, men hun fik da små 5 timer med os :)

    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺