13.6.09

Åh det var sjovt!

Åh jeg er så glad. Sådan langt ind i kroppen.

Det var en rigtig dejlig aften. Tænk en gang, de lignede alle sammen sig selv, selv efter 25 år.
Vi var 20, hvoraf 3 var gl. lærer. vores klasselære Thomas var der og tænk engang han så faktisk så ung ud, at vi lige da han kom ind af døren ikke lige hvem han kunne være, for han lignede ikke lige en vi havde gået i klasse med. Så var vores to matematiklærer der. Den ene havde vi i 9. og den anden i 10.

Der blev snakket fortid og mindet og husket og alt det andet. Specielt blev der grinet da, Thomas hev lysbilledfremviseren frem og viste billeder fra de 10 år han havde haft os.

Jeg sad vist i bilen og smilede hele vejen hjem og jeg tror faktisk jeg smiler stort lige nu hvor jeg sidder og mindes og skriver.

Jeg gør det gerne igen og igen og igen...

7 kommentarer:

  1. Det glæder mig SÅ meget, at du har fået denne skønne oplevelse. En gl. klassefest kan jo falde ud på mange måder, men når det så bare flasker sig, så er det skønt.

    Ps. vi sidder og kommenterer på Lisens blog samtidig :o) God morgen sweety :))

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt at læse, Kari - og det er præcis samme oplevelse, jeg havde, da jeg mødtes igen med min klasse. Jeg håber, I holder jeres forbindelse ved lige fremover :-)

    SvarSlet
  3. Det lyder som en skøn oplevelse. Jeg ville gerne opleve det samme med min gamle klasse men jeg har ikke selv energi til at tage initiati til det denne gang. Jeg gjorde det ca. 5 år efter vi var gået ud af skolen sammen med en af pigerne fra klassen men jeg orker det ikke igen - det var et kæmpe arbejde at finde frem til alle. God lørdag til dig og familien.

    SvarSlet
  4. Fru E - Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft den boblende følelse. Det var bare super!!

    To sjæle en tanke :)
    ___

    Madame - Det var det hele værd. Vi udvekslede emails og renger med om to år møde op på skolen, når vores dansklære går på pension.
    Der er blevet holdt to sammenkomster før, men der har jeg ikke været med, da de ikke kunne finde mig.

    SvarSlet
  5. God morgen Kari.

    Hvor det glæder mig at det gik så godt. Skønt at mindes lidt med dem man har minderne med ik..

    Jeg ønskser dig en rigtig god lørdag og sender hilsener og et knus herfra
    Henriette

    SvarSlet
  6. Forresten sikke en fin side du har lavet dig.
    Kan godt lide farverne ;-)

    Henriette

    SvarSlet
  7. Godmorgen Henriette :)
    Det var en god og sjov tur down memory lane :)
    Som sagt var det kun to år vi havde sammen, men så var der jo også vores fritid og alt det andet. Og så at møde 3 af sine gamle lærer. Det var stort!

    Tak! Jeg syntes rigtig godt om det lidt kolde look.

    Knus og rigtig god weekend her fra :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺