23.5.09

Til Netto pris

Nogen gange er man lidt heldig.
I går, i vores Netto, stod der en indkøbsvogn med nedsatte varer.

Efter en lille rodetur, faldt jeg over denne frakke, til en af vores stempelkander. Der var kun en farvekombination tilbage, rød med orange striber. Men det er nu OK med mig. Frakken kostede nemlig kun 5 kr. Jeg kan ikke huske de havde den i tilbudsavisen, så jeg kender ikke normalprisen.

Den passer fint til vores oldsag af en stempelkande. Jeg gav mine forældre den, for nok 20-25 år siden, men fik den for nogle år siden, da de aldrig havde brugt den. Den er fra perioden, hvor lågene blev lavet i plast og kunne fås i flere farver :)

Bakken for den sags skyld, er også en nedsat vare, fra IKEA. Jeg gav 10 kr for den sidste sommer.

4 kommentarer:

  1. superkøb til superpriser :-)

    SvarSlet
  2. Anne - Ja det kan jeg næsten ikke sy den til selv :)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle gode tilbud. Den bakke du har købt i Ikea er jeg helt vild med. Det kan godt betale sig at kigge efter gode tilbud i deres rodekasser ;)

    SvarSlet
  4. Anette - Jeg ærger mig også over ikke at have købt den i blå/grøn, men det er jo lige for sent nu (og så var manden med og han kan ikke rigtig se hvad vi skal med flere af samme slags ;)

    Rodekasser er en rigtig god iden og sund fornuft for pengepungen :)

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺