7.5.09

Snart weekend

Så er det blevet torsdag.
Jeg er godt nok spændt på, hvad dagen bringer.

Yngste er OK igen. Eller han er stadig som han hele tiden har været. Vi har ikke oplevet dårlig mave på ham siden jeg kom hjem med ham i går.

Gad vide om jeg kan arbejde, når jeg kommer frem til min pind om en 1½ times tid?
Spændende spændende!!

I aftes fik jeg bagt hveder. Opskriften var ny, derfor jeg ved endnu ikke, om de er gode.
Aftensmaden skal så nok være en let omgang. Hvad ved jeg så bare ikke endnu.

Om lidt er det tøjtid og endnu en dag med masser af det. Her regner det, til en afveksling...

4 kommentarer:

  1. Du ønskes en rigtig god dag på jobbet. Håber at alt er oppe og virker igen. Ellers kan du ihvertfald se frem til tre dages fri.

    JUHU for det ik.. :-)

    KH Henriette

    SvarSlet
  2. Tak Henriette. Jeg fik gang i systemerne i dag, så i dag fik jeg udrettet en lille smule.

    Og nu er det WEEKEND!! :0) :0)

    KH Kari

    SvarSlet
  3. Hjemmebagte hveder? Hmmm, det har jeg aldrig prøvet. Faktisk er jeg slet ikke spor god til at huske, at der skal spises hveder denne aften :-).

    Nyd fridagene!

    SvarSlet
  4. Bente - Så kan det jo godt blive et problem at få bagt de der hveder ;o)
    Der er et hav af opskrifter, så næste år er det bare at hoppe på hvedevognen.

    God weekend!

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺