2.5.09

Slut på ferien og orloven

Så er ferien forbi for denne gang. Der er kun weekenden tilbage.

Det var dejligt med en uge uden jobbet. Både fordi jeg er lidt træt af det, men også fordi, denne uge har udfordret min allergi til det maksimale. Der har været gode dage og der har været dårlige dage med vild træthed og røde hævede øjne.

Der er ikke ladet op, til de næste mange uger, men maj er jo en måned, med mange fridage (uge 19 er en firdages arbejdsuge, uge 21 er kun på tre arbejdsdage, hvis man holder fri om fredagen efter kristi luftfart).

Yngste og jeg har hygget ,med vores sidste fælles orlovsdag (hjææælp ikke flere faste firedags uger!!) og han er kommet godt videre i vuggestuen (og så ikke mere om ham og spillopperne for denne gang).

I dag vil jeg se, at få ordnet lidt indenfor (det er her jeg har det bedst) og i morgen står den på Zoodag med spejderne og det var så uge 18 år 2009.

Rigtig god lørdag til alle her i blogland.

6 kommentarer:

  1. Det er træls med din allergi, Kari, min mand lider af det samme - og det er virkelig ikke sjovt.
    4-dages-uger kan man nemt blive næsten afhængig af :O)
    Men jeg håber, du får en dejlig weekend med tur i Zoo i morgen.

    SvarSlet
  2. Hej Kari. Førhen led jeg som dig meget af allergi, men det er ligesom forsvundet de senere år. Jeg kan dog udemærket huske hvor belastende det er, når det er værst.

    Jeg håber for dig at du snart kan komme til at nyde udelivet lidt mere igen. :-)

    KH Henriette

    SvarSlet
  3. Pollen driver også mig til vanvid i de her dage. Men snart er birken vel overstået og så jeg fred. Husker jeg rigtigt, at der kommer noget efter birken du heller ikke kan tåle?

    Rigtig god weekend. Kram kram

    SvarSlet
  4. Madame - Jeg har godt nok lidt af allergi de sidste 20 år, men jeg bliver aldrig dus med det.

    4-dages-uge ville jeg gerne kunne fortsætte med, men økonomien er ikke lige til det. Det er ellers ret vanedannende ;0)
    ___

    Henriette - Det kommer meget an på hvornår i livet man får allergi. Hvis man får det som barn er der store chancer for at det forsvinder, men som voksen er det desværre mange gange for the rest of the life. Jeg har "hygget" mig med det i små 20 år og der er lige en græs og en bynke der også skal overståes.
    Drømmer da om at det forsvinder engang.

    KH Kari
    ___

    Hjerteveninde - Træls at du skal rammes nu, men der er desværre ikke så meget at gøre. Håber du kan nøjes med birken. Så er sommeren reddet.

    Jo, der kommer mere. Så kommer græssen og så slutter jeg med bynken og så er det omkring september og efteråret er over os igen.

    Knus og kram og god weekend til dig :0)

    SvarSlet
  5. Det er træls at lide af allergi, jeg har det også men kan heldigvis holde det nogenlunde på afstand med piller. Jeg har også indendørs sysler i dag. Håber du får en dejlig dag i morgen i Zoo
    Knus

    SvarSlet
  6. Pernille - Det er lidt op og ned hvor godt pillerne virker, men det ødelage ikke min tur i Zoo :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺