21.5.09

Jeg har gjort det!

Jeg har tilmeldt mig Blogtræffet d. 27/6 i Hillerød. Madame har skrevet og viser dejlige billeder af Hillerød.

Det er første gang og det bliver spændende. Jeg har det nemlig sådan, at jeg kan glæde mig til noget og når dagen kommer, er jeg parart til at melde fra. Er ikke så vild med, at skulle møde nye mennesker, for jeg bliver helt mundlam og aner ikke, hvad jeg skal sige og gøre. Denne gang er det virkelig ingen jeg kan læne mig op af, det er lutter nye ansigter. Godt nok kender vi jo hinanden, på den lidt specielle blogmåde, men alligevel...

Hillerød ligger ikke så langt fra hvor jeg bor, men når jeg arrivere Hillerød, er det også slut med busserne hjem. De kører ikke om aftenen.

Men under alle omstændigheder, så glæder jeg mig, til at møde alle jer, som jeg hver dag følger i tykt og tyndt.

Men jeg lover at møde op og hilse på jer :0)

13 kommentarer:

  1. Kære Kari! Du skal ikke være nervøs - sådan har vi alle sammen haft det første gang, vi var med til et blogtræf - man aner jo ikke,hvad man går ind til. Men jeg er aldrig blevet skuffet, og ud af måske 10 tilmeldte vil der altid være et par stykker, hvor man føler, at det virkelig swinger. Jens havde det som dig - men nu er han heldigvis helt pjattet med disse træf, der altid er utroligt hyggelige. Jeg glæder mig meget til at møde dig :-)

    SvarSlet
  2. Madame - Det er jo bare den der hurdel jeg altid skal over. Og denne gang er det jo x antal nye ansigter. Men at overvinde den kan jo kun gøres ved at møde op, slvom det er dioner og ikke sommerfugle der rumstere i ens mave.
    Jeg glæder mig også til at møde dig :0)

    SvarSlet
  3. Sjovt at jeg lige kigger forbi din side og ser at Madame henviser til mig. Haha! De fleste har tænkt lige som dig første gang, men det er slet ikke farligt. De andre snakker alle sammen i munden på hinanden, så der er ingen som bemærker, hvis man ikke selv siger så meget i starten. Så har man tid til lige at se sig omkring og kigge på de andre. Og inden du opdager hvordan det er sket, så er du blevet trukket ind i en eller anden samtale og opdager at du snakker lige så meget som alle de andre!

    Derudover har jeg et lille trick jeg altid bruger når jeg er nervøs: Jeg fortæller det til alle dem jeg er sammen med. De andre kan jo godt forstå det. De har også prøvet det. Derfor er det faktisk også et udmærket samtaleemne - og så er nervøsiteten jo allerede forsvundet! Det er lidt som trylleri. Man skal bare sige: jeg er nervøs - og så er det allerede væk!

    Kort sagt: det bliver et fantastisk blogtræf og jeg er sikker på at du ikke fortryder!

    SvarSlet
  4. Nej, hvor lyder det hyggeligt, at du også kommer, Kari! Jeg glæder mig til at møde dig :-) .

    Og glem du bare nervøsiteten, det er slet ikke farligt :o).

    Ha' en god Kristi himmelfartsdag!

    SvarSlet
  5. Du kan roligt glæde dig...det er så skøn en oplevelse..jens drejer beskriver det super godt.
    Jeg kan desværre ikke komme, er på arbejde og skal til jubilæum bagefter....men jeg vil tænke på jer :-)

    SvarSlet
  6. Jens Drejer - Tak fordi du lige så forbi og har givet din mening og erfaring til kende:)

    Jeg tror også kun, det er med at overvinde følelsen og så ellers bare få snakket.

    Så ses vi d. 27/6 ;0)
    ___

    Bente - Ja jeg skulle jo hoppe ud i et på et eller andet tidspunkt, så nu er det tid.
    Jeg glæder mig også til at møde dig :)
    ___

    Anne - Jeg har ved de sidste blogtræf, lige trukket den så længe, at der enten ikke har været plads eller fristen overtrådt.

    Ærgerlift at du er forhindret, men der kommer jo flere træf. Jeg kan desværre ikke ved det træf du har skrevet om. Der er der allerede aftaler.

    SvarSlet
  7. Mit indlæg blev væk....

    Synes du er sej, ved jo hvordan du har det med sådan noget her. Men der er sikkert mange søde og herlige mennesker tilstede denne dag :o)

    SvarSlet
  8. Hjerteveninde - Det sker en gang imellem og er død irreterende.

    Ja, det er lidt af en udfordring jeg her kaster mig ud i. Men der er ikke så langt hjem, hvis det går helt galt.

    Men jeg "kender" jo mange af dem der kommer :0)

    SvarSlet
  9. Wee, så kan det være at vi ses. Jeg har sagt måske indtil videre, men arbejder på at få planerne til at gå i hak. Der er jo en del der skal passe sammen, når man skal fra Århus og 'over på øen'.

    Trust me - jeg er heller ikke vild med nye mennesker. Men jeg er SÅ glad for at jeg tog mig mod til og tog til det sidste blogtræf. Det var super hyggeligt og det er sjovt at blogge med folk man har mødt IRL.

    Og jeg gør som Jens. Hvis man fortæller at man er nervøs punkterer man følelses, istedet for at sidde med det indeni.

    Og jeg skal faktisk til hele 2 blogtræf inden for de næste 14 dage. Det ender jo med at man bliver helt social :-D

    God weekend!

    Mange hilsner
    Malou

    SvarSlet
  10. Hej Kari. Jeg kommer også og jeg hasr det præcis som dig. Jeg vil så gerne, men når tiden kommer, vil jeg ikke alligevel. MEN denne gang skal jeg nok møde op, og det glæder jeg mig faktisk rigtigt meget til.

    Vi kan være betuttede sammen :-)

    Knus Henriette

    SvarSlet
  11. Klidmoster - Det er en overvindelse, men man plejer jo, at få at vide, at jo mere man overskrider sine grænser jo nemmere bliver det. Dette er jo en overskridelse af rang, X-antal total ukendte ;)

    God weekend
    Hilsner
    Kari
    ___

    Henriette - Det bliver måske endda meget lettere end vi tror, når vi er flere der er i samme båd.

    Men ellers ja, så finder vi et hjørne og sætter os tavse der ;)

    Knus Kari

    SvarSlet
  12. Hej Kari,
    Jeg ville ønske jeg boede noget tættere på - kan ikke overskue at bruge en hel dag på transport og blogmøde men jeg håber det bliver en rigtig god oplevelse for dig. Jeg tror også på det hjælper at sige, at man er nervøs. God aften til dig.

    SvarSlet
  13. Anette - velkommen til :0)
    Det kan jeg godt forstå. Når det er et aftenmøde, kræver det også overnatning for dem lang vejs fra.

    Men jeg tror det bliver rigtig godt.

    Rigtig god sften til dig også :0)

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺