23.5.09

Gaveønsker med personlighed.

Om ikke så længe har jeg 10 års jubilæum på jobbet.

Det har fået mine kollegaer til at afkræve en ønskeseddel. Der skal købes gave fra firmaet og fra indsamlingen blandt kollegaerne.

Jeg har ønsket mig en bestemt gave fra firmaet og der var også andre ønsker på sedlen, jeg afleverede for 1½ uge siden, men resten bleve ikke godkendt. De var ikke personlige nok. Nye ønsker skulle gerne ligge på deres bord mandag...

Så jeg har været på gavejagt i formiddags. Og hjælp hvor var det svært.
Jeg elsker at købe ting, men det er sjældent personlige ting. Det interesserer mig ikke. Så jeg vandrede rundt med de to yngste på slæb.

På listen er der nu kommet et ønske mere og så har jeg jo stadig 1½ dag til nogle flere, så der er noget at vælge imellem...

3 kommentarer:

  1. Ohh, det ville jeg ikke have et problem med ;) Men jeg forstår så ikke helt, at jobbet vil "bestemme" hvilke ønsker der er gode nok. Sagen må jo være, at det er noget DU ønsker dig.

    Selv fik jeg et guldarmbånd, den lidt kraftige ankerkæde. Valgte den selv og er stadig her 2 år efter virkelig glad for dette armbånd.

    Spændt på, hvad du finder på.

    Kram

    SvarSlet
  2. Jeg tænkte også på om du går med smykker for så er det da en mulighed. Et maleri? En flot vase (Nej det er nok ikke personligt) Håber du finder på noget - det er ikke altid så let når man står og skal finde på noget ;)

    SvarSlet
  3. Fru E & Anette -
    Jeg har ønsket mig en ring og den får jeg (er jeg overbevist om. Så var det jeg ønskede mig en gryde, som jeg har set mig varm på i nogle år. Den koster en formue og er ikke lige på vores budget og så var der 2 kogebøger og to troldekugler. Altså både noget personligt og noget mindrepersonligt, men et brændende ønske.

    Nu er der kommet en taske på sedlen og så må jeg se, om jeg kan finde noget mere i morgen.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺