19.5.09

Fra lap mod tæppe


Det skrider stille og roligt frem, mit hexagontæppe. Ikke helt i det tempo, som jeg gerne ville, men Yngste er ikke altid enig med mig i hvem af dem (Yngste eller tæppet), der skal prioriteres først. Yngste vinder 4 ud af 5 gange ;)
Men mellem ½ og 1 række bliver sat på, når jeg får lov.
Nu er der snart 4 fridage i rap og så er der jo nogle lange nætter, der skal udnyttes lidt (altså til jeg falder i søvn...).
I aften er det en kage, til Gemalens job, der skal kreeres og i morgen skal jeg have lavet noget, med de rabarber, jeg lige har fået en SMS om, jeg får i morgen.
Nogen der har en rigtig god kage eller dessert med rabarber?

10 kommentarer:

  1. Jeg kan kun anbefale, at du prøver Klidmosters rabarbercrumble (http://klidmoster.blogspot.com/2009/05/rabarbercrumble.html)! Jeg testede den forrige weekend - og den er mums ;-) .

    SvarSlet
  2. Bente - Tak for tipset.
    Den havde jeg set forleden, men glemt igen.
    Jeg tror jeg snupper den :)

    SvarSlet
  3. Dit tæppe er bare så smukt, Kari! Hvis du har tid og lyst, er der blogtræf den 27/6 i Hillerød - det kunne være så hyggeligt at have dig med :-)

    SvarSlet
  4. Det er bare så flot det tæppe jeg har fridag i dag så jeg tror at jeg vil gå op og købe garn til sådan et tæppe, nu er jeg jo ikke nogen ørn til at hækle og jeg har ikke helt fundet ud af hvordan at jeg skal hækle det sammen, til trods for at jeg har kigget hos Liselotte, men jeg må jo bare prøve.
    Knus og god dag

    SvarSlet
  5. Ha ha, jeg kan se at jeg ikke behøver at anbefale min crumble - Bente er allere kommet mig i forkøbet :-)

    Hvor bliver det et fedt tæppe, det ligner et helt blomsterbed :-)

    God lang weekend!

    Glad solskinshilsen
    Malou

    SvarSlet
  6. Madame - Tak :0)
    Jeg har set din "annonce" på din blog og det er jo inden for rækkevidde. Jeg skal nok give en tilbagemelding :0)
    ___

    Pernille - Tak, Pernille :0)
    Jeg er heller ikke nogen ørn til det, men jeg syntes det var rimelig lige til.
    Har kommenteret hos dig med et link.

    Knus og god fornøjelse
    ___

    Klidmoster - Nej, der var Bente hurtig ;0)
    Jeg skal lave den i aften, havde glemt at jeg ikke var hjemme igår aftes. Glæder mig til den nam nam

    Tak og det er rigtig nu du skriver det. Glæder mig til at kunne varme mine ben under et blomsterflor :0)

    Dejlige helligdagshilsner her fra.

    SvarSlet
  7. Hvor er det smukt dit tæppe. Jeg får helt lyst til selv, at hækle igen, det er mange år siden jeg sidst gjorde det, mon jeg kan huske det?
    Rigtig god helligdag til dig.

    SvarSlet
  8. Tak, Oline :0)

    Heldigvis er det at hækle jo som at cykle - selvom det er mange år siden, så er man hurtig dus med det igen.

    Og rigtig god helligdag til dig.

    SvarSlet
  9. Det bliver da et smadder dejligt tæppe kan jeg se. Jeg syntes godt om den brune farve, der samler det hele.

    Knus Henriette

    SvarSlet
  10. Henriette - Tak og ja den brune farve giver dybde til de mere friske farver.

    Kram

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺