12.5.09

70 ÅR


Hvad er det der er særlig ved dagen
Det kan man kende på fødselsdagssmagen...


I dag bliver min kære Mor 70 år.

Nå de store er sendt i skole, tager jeg Yngste med det offentlige ind og er sammen med min mor.
I eftermiddag kommer Gemalen, Frøkenen og Ældste og så hygger vi med aftensmad.

Familiefesten bliver holdt på lørdag, så det bliver en rolig dag, sikkert med rigtig mange telefonønsker, hvis jeg skal gætte.

Hjertelig tillykke med dagen Mor. Håber du kommer til at nyde den :0)

6 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med din mor! Til næste år er det min mors tur til at runde de 70. Hmmm ... det må vist betyde, at vi også selv har en vis alder :o).

    Ha' en dejlig fødselsdagstirsdag.

    SvarSlet
  2. Hjertelig tillykke med din mor. Sikke et dejligt vejr at blive 70 i.
    Håber din mor får en dejlig dag

    SvarSlet
  3. Hjertelig tillykke med din mor. Lyder til, at I får en dejlig dag sammen.

    Krammer

    Ps. Hils mange gange fra os

    SvarSlet
  4. Bente, Pernille & Hjerteveninde -
    Tusind tak. Hun havde en god dag med morgengæste, 7 veninder, og os i løbet af resten af dagen + en gl. arbejdskollega der kom uanmeldt forbi.

    Ja, Bente, eller nej, er det ikke kun vores børn og forældre der bliver ældre?? ;)

    Vejret var skønt, Pernille, og regnen blev væk, ihver til fælde fra Frederiksberg :)

    Det skal jegnok, hjerteveninde :)

    SvarSlet
  5. Uha, 70... Men hvis jeg kender din mor ret, så bærer hun sin alder flot. Jeg håber, I får en god fest i dag. Og selv om det er "for sent", må du gerne hilse hende næste gang, du ser hende, og ønske tillykke fra hendes gamle "overbo". Knus!

    SvarSlet
  6. Sussie - Ja hun bærer sin alder flot. Man kan ikke se hun er blevet 70.
    Jeg hilser næste gang jeg taler med hende :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺