12.4.09

Påskesøndag

Søndag og klokken er lidt i halv ti.
Om lidt er bollerne færdigbagte og teen trækker i te kanden.

Lige så snart resten af familien er stået op, vil jeg lave en hurtig og enkelt smootie til os, frosne jordbær og cheasy vaniljeyoghurt.
Vi skal have lidt bund i maven i dag, for vi skal til påskeeftermiddagsmad hos min mor. Før vi spiser, skal vi et smut i Zoo og se på alle de dyr, Yngste nu kan navnene på.
Gad vide om klappegederne er kommet nu? Ikke at jeg tror han vil klappe dem, men alligevel.

4 kommentarer:

  1. Uhm lyder lækkert. God fornøjelse med zoo og frokost.

    SvarSlet
  2. Det lyder til at blive en rigtig dejlig dag. God idé med en smoothie til at lægge bunden. God fornøjelse med det hele :o)

    SvarSlet
  3. Kan I have en dejlig tur i Zoo, håber der bliver plads til al maden. God påskesøndag

    SvarSlet
  4. Lise, Fru Lipka, Pernille - Vi havde en dejlig dag i Zoo og hos min mor. Der var sjovt nok ikke vildt vildt mange i Zoo, man kunne komme omkring.
    Og min Mor havde lavet en varm ret i stedet for de mange mså, som vi nød, da vi kom hjem efter Zoo.

    Rigtig god påske de damer ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺