8.4.09

Ferie ferie Påskeferie

Jeg har ferie ferie påskeferie :0D

Den er så bare startet kl 7, for da var Yngste parart. Jeg var ikke lige...
Sad oppe og ventede på Ældste, som var med kammeraterne på stranden og først var hjemme kl 02. Sent, men han var meget glad og fortællende. Og så havde vi haft telefonisk kontakt i løbet af aftenen.

Nu vil jeg snuppe et bad og så håbe på at vejret holder. Jeg tager Yngste med på en lille gåtur til den ene naboby. Der mangler lige et par ting, så kan vi holde påske uden mangler ;0)

God onsdag til jer.

3 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie. Håber du får nydt den i fulde drag.

    Kram fra mig ;o)

    SvarSlet
  2. Og rigtig god påskeferie til dig, Kari! Solen skinner her, så det kan næsten ikke blive bedre :o)

    SvarSlet
  3. Hjerteveninde - Den bliver nydt. Desværre går den jo rigtig hurtigt.
    ___

    Madame - Tak, Madame!Det har været rigtig lækkert vejr her i Nordsjælland :0)

    God påske til jer begge!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺