31.3.09

Jeg er gammel - jeg er ALT for gammel...

til at feste den hele nat ;0)

Det var lidt af en weekend! Den blev meget lang, men kun fordi jeg mangler et sove-gen.
Vågnede lørdag morgen kl. 6 og væltede ud af sengen 20 min senere. Kl 11.15 drog vi mod Fyn og der fik jeg vist en lille lur på ca 15 minuters penge.
Festen begyndte kl 18 og så blev der spist og drukket, sunget og grinet. Sommertid indfandt sig og lige pludselig var klokken 04.30 sommertid og vi fandt hjem til vores dyner. 9.30 var der vågentid og kl. 12 vendte vi snuden hjemad.
Hjemme igen fik jeg 1 time på øjet. Det var livsnødvendigt og gav ro på resten af eftermiddagen og aftenen. Sengen blev nået ca 21.45. Godnat.

Det var en rigtig god fest hjerteveninden holdt der. Det er hun god til. Skal nok tømme mit kamera idag og sende, Søs!!

Det er den 5. sidste orlovsdag idag. Tænke vi, Yngste og jeg, har holdt 71 orlovsdage sammen indtil nu. De er godt nok gået stærkt!! Men de er givet godt ud, syntes jeg.

Helsingør kalder, der skal købes te til teklubben.
Rigtig god tirsdag.

5 kommentarer:

  1. Hihi, Kari, jeg kan bestemt heller ikke feste hele natten - men I havde en dejlig oplevelse, det er det vigtigste.

    SvarSlet
  2. Madame - Det er rigtigt!
    Og så kan jeg jo bare være glad for at jeg ikke er sådan en der skal til fest hver weekend ;0)

    SvarSlet
  3. På den konto er jeg også lidt gammel nu ;o)

    Kram

    SvarSlet
  4. He he ... ja, vi er sgi ikke 25 mere (heldigvis!). Men mon ikke du er ved at være helt på højkant igen nu ...

    SvarSlet
  5. Perle - Uh, ja og det tager tid!!
    Knuser
    ___

    Bente - 25, det føles som en menneskealder siden!! Men ja, jeg mangler bare lige sådan ca 8-10 timers søvn ekstra, så er jeg ok igen ;0)

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺