4.3.09

I bedring

Jeg er i bedring, jeg har det nogenlunde nu. Igår taler vi ikke om!! Og her til morgen, da uret ringede, eller ikke. Men da det ringede en time senere var jeg meget bedre. Så i morgen vil jeg tage på job og få ordnet hvad der ligger ofr de sidste 3 dage.

Jeg købte, sidste jeg var i Kvickly ekstra, noget garn i nogle rigtige flotte farver. Det hedder Gorizia og er en blanding af 60% bamboo/30% uld/10% polyamid.
Jeg købte et nøgle i rosa/lime nuancer og et i sort/grå .

Idag fik jeg så lyst til at se hvordan garnet ville se ud hæklet, og jeg kan rigtig godt li' det :)


Vi skal til skole-hjem med Ældste idag eller rettere i aften. Det er nok den sidste skole-hjem med ham. Så har vi været til sådan nogle med ham i 10 år!!
Det er det der med tid. Det er en underlig størrelse.

5 kommentarer:

  1. Hvem der bare havde de talenter med at hækle/strikke. Spændt på at se, hvad du skal bruge det til :-)

    SvarSlet
  2. Perle - Nu ved jeg at Frøkenen ikke læser med, for det skal være et tørklæde til hende.
    Næsten alle kan lære at strikke og hækle, altså næsten alle. Han næsten opgivet frøkenen. Men kan du ikke strikke/hækle? Hvis ikke, så ve jeg du kan male :0)

    SvarSlet
  3. Jeg kan strikke ret/vrang og slå masker op. Og så rækker evnerne vist ikke meget længere. Og dog - har jo engang for rigtig mange år siden strikket en trøje til ældstepigen - med lidt hjælp.

    Hækle kan jeg ikke.

    Kram :-)

    SvarSlet
  4. Dit garn er utroligt smukt, Kari! Og det var dejligt at høre, at du har det godt igen.

    SvarSlet
  5. Tak, Madame :0)
    Garnet er så dejligt blødt at jeg glæder mig til at skulle hækle lidt igen snart.
    Og helbredet, det går fremad.

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺